دیدار رییس دانشگاه تفرش با خانواده ایثارگران دانشگاه

۰۲ مهر ۱۳۹۳ | ۲۲:۳۹ کد : ۲۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۸۹

همزمان با هفته دفاع مقدس، رییس دانشگاه تفرش ، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی با خانواده ایثارگران دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، محمدقاسم سحاب، رییس دانشگاه تفرش عصر روز سه شنبه مورخ اول مهرماه سال جاری در دیدار با خانواده ایثارگران  این شهرستان گفت: رزمندگان در طی هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی خود در برابر ارتش عراق، میراث فرهنگی ایثار،شهادت و فداکاری را برای ما به یادگار گذاشته اند که همواره در طول تاریخ مایه بالندگی و افتخار ملت ایران بوده است.

وی افزود: به مدد شهدا هم‌اکنون شاهد دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری هستیم که به‌واقع مرهون رشادت‌های شهداست.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفرش نیز در این دیدار ضمن تجلیل از ایثار و رشادت رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار و آرامش خاطر کنونی ملت ایران مرهون مقاومت و سلحشوری رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس است.

"کریم حمید وند" افزود: رسالت کنونی ملت ایران تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

یادآور می‌شود مسئولین دانشگاه‌ تفرش با خانواده‌های جانبازان موسی سلمانی ، حسین ملا اکبری وهمچنین خانواده فرهاد عباسی ایثارگر جهاد سازندگی شهرستان تفرش دیدار کردند .

آخرین ویرایش۰۲ مهر ۱۳۹۳

نظر شما :