پیام تبریک دکتر حمیدرضا صبا رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت نوروز ۱۳۹۷

۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۲ کد : ۳۳۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۳۵
رئیس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی دانشگاهیان تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر حمیدرضا صبا رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت نوروز ۱۳۹۷

 

 

به گزارش روابط عمومی، متن پیام تبریک دکتر صبا به این شرح است:

 

باسمه تعالی


یا مُقَلِّبَ الْقُلُوب وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
 یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

 

همکاران ارجمند دانشگاه تفرش


عشق و زیبایی،تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست.  نوروز باستانی که یادآور شکوه و تمدن ایران اسلامی است، مباهات ایرانیان این مرز و بوم را تلاوت می کند. اینجانب فرارسیدن سال نو که مزین به شعار حمایت از کالای ایرانی گردیده و با شمیم عطر ولادت حضرت علی (ع) عجین شده است که تلفیق گرانبهایی از تجلی بهار و تلالو درخشان ولایت و تابندگی امامت می باشد را به جامعه دانشگاهی دانشگاه تفرش صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


دانشگاه تفرش در سال ۱۳۹۶ با همت و تلاش اعضای محترم هیات علمی، کارمندان گرامی و فرد فرد دانشجویان عزیز موفقیت هایی را در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به دست آورد و امید است که در سال جدید در سایه مجاهدت و تلاش بیش از پیش خانواده بزرگ دانشگاه تفرش قله های دانش و خدمت رسانی یکی پس از دیگری فتح شوند و برگ های زرین دیگری به صفحات تاریخ دانشگاه افزوده شود.


 برخود لازم می دانم از زحمات ارزشمند دانشگاهیان در سال۱۳۹۶ قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای کلیه همکاران محترم و خانواده معّزز آنان در سال جدید، در ظل توجهات امام عصر روحی و ارواحنا فدا مسئلت می‌نمایم.

 


حمیدرضا صبا
رئیس دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

نظر شما :