با حضور اعضای شورای شهر و شهردار تفرش؛

دفتر هم اندیشی و تعامل شورای اسلامی شهر و دانشگاه تفرش افتتاح شد

۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۱ کد : ۴۵۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۸۷
با حضور اعضای شورای شهر و شهردار تفرش، دفتر هم اندیشی و تعامل شورای اسلامی شهر و دانشگاه تفرش در این دانشگاه افتتاح شد.
دفتر هم اندیشی و تعامل شورای اسلامی شهر و دانشگاه تفرش افتتاح شد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، رییس دانشگاه تفرش در این آیین با اشاره به اهداف افتتاح این دفتر گفت: دفتر هم اندیشی و تعامل شورای اسلامی شهر و دانشگاه تفرش در راستای یک همکاری منسجم و با هدف استفاده از ظرفیت های شهر و دانشگاه در راستای ارتقاء و پیشرفت شهرستان و دانشگاه افتتاح گردید.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: دانشگاه تفرش با قدمتی بیش از 30 سال و دارا بودن پتانسیل بالقوه شامل اساتید هیأت علمی مجرب و توانمند، کارمندان پرتلاش و دلسوز، دانشجویان علاقه‏ مند، زیر ساخت‏ها، تأسیسات زیربنایی از تمایل وافر برای برقراری تعامل و همکاری همه جانبه ای با شورای محترم شهر به نمایندگی از شهر تفرش دارا می باشد، بطوریکه از ظرفیت و توانمندی دانشگاه حداکثر بهره‏ برداری انجام پذیرد.

وی افتتاح دفتر هم اندیشی و تعامل شورای اسلامی شهر و دانشگاه تفرش را گامی مثبت برای استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه تفرش در راستای توسعه شهرستان و فراهم نمودن بسترهای ارتباط صنعت با دانشگاه عنوان نمود.

معاون اداری و مالی دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: دانشگاه تفرش از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار می باشد که هم صدایی شورای شهر و دانشگاه گامی مثبت در راستای توسعه شهرستان و دانشگاه می باشد.

دکتر " نبی ا... گودرزوند چگینی" افزود: دانشگاه در راستای تقاضاهای درخواستی از بخش های خارج از دانشگاه و اسناد بالا دستی وزارت علوم از آمادگی لازم برای هرگونه همکاری در راستای رفع مشگلات شهرستان تفرش برخوردار می باشد.

 وی اضافه کرد: دانشگاه تفرش با دارا بودن  44 آزمایشگاه ها و کارگاه و دستگاه های پیشرفته از بسترهای لازم برای کمک به شهر و صنعت برخوردار می باشد.

شهردار تفرش نیز در این آیین گفت: شهرداری تفرش از آمادگی کامل برای انعقاد قرار داد با دانشگاه تفرش، فارغ التحصیلان، استادان و دانشجویان در راستای دفتر هم اندیشی به منظور انجام پروژه های عمرانی در دست اجرا در شهر تفرش می باشد.

مهندس "هادی ابراهیمی فر" با بیان این که شهر تفرش شهری تاریخی و دارای ابنیه تاریخی در استان و کشور است افزود: ایجاد دفتر هم اندیشی و تعامل شورای شهر و دانشگاه در دانشگاه تفرش نقطه ای عطف برای استفاده از ظرفیت های طرفین در توسعه و پیشرفت شهرستان است. 

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۳۹۸

( ۴ )

نظر شما :