اخبار کوتاه از سومین روز برگزاری هفته فرهنگی دانشگاه تفرش

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۱ کد : ۶۸۳ اخبار
تعداد بازدید:۸۴۱

 

برگزاری مسابقه آشپزی در دانشگاه

 

 

 همزمان با برگزاری هفته فرهنگی دانشگاه تفرش، یک دوره مسابقه آشپزی روز دوشنبه ششم اردیبهشت‌ماه به همت شورای صنفی دانشجویان دانشگاه و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی با حضور مسئولین و دانشجویان در محل نمایشگاه‌های دائمی این دانشگاه برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی در این مسابقه که باهدف ترویج استفاده از غذاهای اصیل و سالم ایرانی، ترغیب دانشجویان به کار جمعی و ایجاد نشاط و سرگرمی در میان دانشجویان برگزار شد ۲۴ گروه از دانشجویان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

معیار ارزیابی این مسابقه طعم غذا، نظافت و بهداشت، کیفیت و تنوع غذایی و نیز تزیین غذای موردنظر بوده است که با نظر و رأی داوران حاضر و نمایندگان دانشجویان، چهار گروه به عنوان گروه برتر معرفی و تجلیل شدند.

 

 

برپایی نمایشگاه کتاب در دانشگاه تفرش

 

 

 

همزمان با آغاز هفته فرهنگی دانشگاه تفرش، نمایشگاه کتاب در صحن دانشکده علوم پایه این دانشگاه گشایش یافت.

 

در این نمایشگاه که به همت مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش برپاشده است ۵۰۰ جلد کتاب در ۵۰۰ عنوان و ۷۰۰ عنوان نرم‌افزاری با موضوعات مذهبی، خانوادگی، روانشناسی، ادبیات، کودکان، تاریخ و اجتماعی در معرض دید دانشجویان و علاقه‌مندان قرارگرفته است.

 

گفتنی است کتاب‌های موجود در این نمایشگاه از انتشارات استاد مطهری و موسسه فرهنگی اندیشه مبنا می‌باشد که با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

 

نمایشگاه کتاب تا پایان هفته فرهنگی دانشگاه به‌منظور بازدید دانشجویان دایر می‌باشد.

 

هفته فرهنگی دانشگاه تفرش از چهارم تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه، با محوریت فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در این دانشگاه به همراه برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

 

 

 

گزارش تصویری از برگزاری مسابقه آشپزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

نظر شما :