اطلاعیه تاریخ، مدارک و نحوه ثبت نام دانشجویان مقطع دکتری ورودی ۱۴۰۲

تعداد بازدید:۷۲۷

قابل توجه پذیرفتهشدگان آزمون ورودی دکتری سال 1402

ضمن تبریک به دانشجویان گرامی به مناسبت قبولی درآزمون ورودی مقطع دکتری سال 1402 به اطلاع می‌رساند ثبت‌نام از کلیه پذیرفته‌شدگان در دانشگاه طی مراحل ذیل انجام می‌شود و انجام همه مراحل الزامی است:

(1) ثبتنام غیرحضوری (اینترنتی)  

(2) ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز

(3) مشاهده دروس و برنامه تعیین شده و دریافت ایمیل دانشجویی

 

(1) ثبت‌نام غیرحضوری:

از  ساعت 8/30 صبح شنبه مورخ 1402/06/18 تا ساعت 12 ظهر روز یکشنبه مورخ  1402/06/19 از طریق آدرس ذیل انجام میگردد.

https://register.tafreshu.ac.ir

*ثبت‌نام از طریق سامانه مذکور اولین مرحله ثبت‌نام بوده و دانشجویانی که در این مرحله از ثبت‌نام شرکت نکنند دانشجوی انصراف از ثبت‌نام محسوب می‌گردند.

*راهنمای ثبت‌نام غیرحضوری

مدارک ذیل را جهت بارگزاری در سامانه ثبتنام آماده نمایید (تصاویر باید با حجم کمتر از 500 کیلو بایت و فرمت JPEG و با نام انگلیسی باشد):

1.عکس 3*4 تهیه شده در سال جاری.

2. تصویر اصل شناسنامه (صفحه اول).

3. تصویر اصل کارت ملی.

4. تصویر اصل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند.

(کارت پایان خدمت، کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در

 نیروهای نظامی و یا انتظامی).

5. تصویر اصل دانشنامه کاردانی و یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کاردانی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد. (برای دانشجویان فارغ‌التحصیل کارشناسی ناپیوسته)

6. تصویر اصل دانشنامه کارشناسی و  یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.

7. تصویر اصل دانشنامه کارشناسیارشد و  یا اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسیارشد مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.

8. ریزنمرات کارشناسی ارشد

9. فرم‌های ثبت‌نام ( از سامانه ثبت نام دانلود و پس از تکمیل و تأیید بارگذاری نمایید) :

* فرم تقاضای بهره‌مندی از آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه. 

* فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی‌ارشد (دانشجویان سال آخر که تا تاریخ 1402/06/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند). 

* فرم معدل یا گواهی تأیید‌شده توسط دانشگاه یا مؤسسه محل اخذ مدرک کارشناسی‌ارشد که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم می‌باشد، برای کسانی که در زمان ثبت‌نام در دانشگاه تفرش، قادر به ارائه مدرک کارشناسی‌ارشد نمی‌‌باشند. 

* فرم گواهی معدل کل واحدهای گذرانده تا تاریخ (11/30/1401) برای کسانی که در زمان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دانشجو بوده‌اند. ارائه این فرم در خصوص کسانیکه در زمان شرکت در آزمون دانشجو بوده و در حین ثبت‌نام امکان ارائه مدرک کارشناسی‌ارشد خود را دارند نیز الزامی است زیرا بررسی معدل در خصوص این افراد به استناد معدل تا 11/30/1401صورت خواهد گرفت. 

(2) ارسال مدارک از طریق  پست:

دانشجویان گرامی پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری مدارک ذیل را تا تاریخ 1402/06/21 به آدرس تفرش- ابتدای جاده تهران- دانشگاه تفرش- کدپستی 3951879611 دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه، با درج عنوان مدارک ثبت نام دانشجویان دکتری سال 1402 بر روی پاکت ارسالی از طریق پست پیشتاز ارسال نمایند.

*ارسال کامل مدارک، تکمیلکننده فرآیند ثبت‌نام غیرحضوری خواهد بود و در صورت عدم ارسال مدارک و یا ارسال مدارک بصورت ناقص ثبتنام اولیه لغو خواهد گردید.

*مدارک لازم برای ارسال پستی:

1. عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری (6 عدد).

2. تصویر برابر اصل تمامی صفحات شناسنامه (دو سری).

3. تصویر برابر اصل کارت ملی (سه سری).

4. تصویر برابر اصل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص می‌کند (سه سری).

(اصل کارت پایان خدمت، اصل کارت معافیت از خدمت، نامه ترخیص از خدمت و اصل کارت اشتغال و نامه موافقت با ادامه تحصیل مربوط به شاغلین در نیروهای نظامی و یا انتظامی)

*قابل ذکر است ثبتنام دانشجویان مرد مشمول و غیرمشمول حتی پس از ارسال مدارک به صورت مشروط بوده و ثبتنام قطعی ایشان منوط به تأیید معاونت وظیفه عمومی میباشد. دانشجویان مذکور پس از مراجعه به دانشگاه جهت شرکت در کلاسها موظفند برای انجام امور مربوط به نظاموظیفه با در دست داشتن اصل مدرک مربوطه به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند.

5. اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت و یا اجازه کتبی از سازمان مربوطه جهت ادامه تحصیل

6. اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ‌التحصیلان رشته دبیری از اداره آموزش و پرورش

7. اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کاردانی و یا تصویر برابر اصل دانشنامه کاردانی  مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.

8. اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی و یا تصویر برابراصل دانشنامه کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.

9. اصل گواهی موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسیارشد و یا تصویر برابراصل دانشنامه کارشناسیارشد مورد تأیید وزارت علوم که در آن معدل دوره قید شده باشد.

10. ریز نمرات مقطع کارشناسی ارشد

11. فرم‌های ثبت‌نام شامل :

* فرم اطلاعات ثبت شده در سامانه اینترنتی (چاپ فرم تأیید اطلاعات ثبت شده از آخرین مرحله ثبت نام از سامانه ثبت نام اینترنتی که به امضاء شخص دانشجو رسیده باشد).

* فرم‌های پرسش‌نامه دانشجویی دوره دکتری برای همه دانشجویان(عکسدارشده). دریافت فرم

* فرم تقاضای بهره‌مندی از آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه. (دریافت شده از سامانه اینترنتی ثبت نام)

* فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی‌ارشد (دانشجویان سال آخر که تا تاریخ 1402/06/31 فارغ‌التحصیل می‌شوند). (دریافت شده از سامانه اینترنتی ثبت نام)

* فرم معدل یا گواهی تأیید‌شده توسط دانشگاه یا مؤسسه محل اخذ مدرک کارشناسی‌ارشد که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم می‌باشد، برای کسانی که در زمان ثبت‌نام در دانشگاه تفرش، قادر به ارائه مدرک کارشناسی‌ارشد نمی‌‌باشند. (دریافت شده از سامانه اینترنتی ثبت نام)

* فرم گواهی معدل کل واحدهای گذرانده تا تاریخ (11/30/1401) برای کسانی که در زمان ثبت‌نام و شرکت در آزمون دانشجو بوده‌اند. ارائه این فرم در خصوص کسانیکه در زمان شرکت در آزمون دانشجو بوده و در حین ثبت‌نام امکان ارائه مدرک کارشناسی‌ارشد خود را دارند نیز الزامی است زیرا بررسی معدل در خصوص این افراد به استناد معدل تا 11/30/1401صورت خواهد گرفت. (دریافت شده از سامانه اینترنتی ثبت نام)

12. فرم‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی دریافت فرمها (ضروری است فرم های مربوط به این بند در یک پاکت جدا قرارداده شده و با درج عنوان فرم های معاونت دانشجویی و فرهنگی همراه سایر مدارک ارسال گردد).

توجه: ضروری است دانشجویان متقاضی خدمات رفاهی و خوابگاه پس از تأیید ثبت نام توسط اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه و ارسال پیامک تأیید مراحل ذیل را طی نمایید:

سامانه هم آوا/ لیست درخواست ها/ درخواست جدید/ درخواست خوابگاه و خدمات رفاهی

  • عضویت در کتابخانه مرکزی دانشگاه برای کلیه دانشجویانی که مراحل ثبت نامی آنان از طریق اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه تایید گردیده است ، به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. دانشجویان جهت دریافت کد کاربری و رمز عبور سامانه کتابخانه با کتابخانه مرکزی دانشگاه در ارتباط باشند.

                    3) نحوه اطلاع از برنامه دروس و تاریخ شروع کلاسها، دریافت ایمیل دانشجویی:

1. مشاهده دروس و برنامه تعیین شده:

برای اطلاع از دروس و برنامه تعیین شده در نیمسال اول سال تحصیلی1403-1402میتوانیداز روزسه شنبه مورخ 1402/06/28 طبق راهنمای ذیل به پورتال امور آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتی https://register.tafreshu.ac.ir مراجعه و برنامه هفتگی و امتحانی دروس خود را مشاهده نمایید.

2.جهت فعال سازی ایمیل دانشجویی مسیر ذیل را طی نمایید:

سامانه هم آوا/ لیست درخواست ها/ درخواست جدید/ درخواست ایجاد ایمیل دانشجویی    

*برای استفاده از اینترنت دانشگاه کدکاربری (شماره دانشجویی) و رمز عبور (کدملی) میباشد.

راهنمای ورود به پورتال آموزشی

تاریخ شروع کلاس‌ها 1402/07/03 میباشد و کلیه کلاسها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

نکات مهم:

*برای دانشجویان نوورود انتخاب واحد توسط دانشکده/گروه انجام میشود و دانشجویان امکان تغییر دروس انتخاب شده را ندارند.

* اطلاعات تماس دانشکده‌ها در سایت دانشگاه موجود است.

اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه

کانال اطلاع رسانی دانشگاه در ایتا

آخرین ویرایش۱۷ دی ۱۴۰۲