برگزاری جلسه ماهیانه انجمن تفرشی ها در دانشگاه تفرش

۱۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵ کد : ۴۵۶۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۱۱
جلسه ماهیانه انجمن تفرشی ها به میزبانی دانشگاه تفرش با حضور فرماندار شهرستان تفرش، رییس و معاونین دانشگاه ، خیرین و تعدادی از شهروندان تفرشی و اعضاء انجمن تفرشی های مقیم تهران عصر روز یکشنبه نهم تیرماه در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.
برگزاری جلسه ماهیانه انجمن تفرشی ها در دانشگاه تفرش

به گزارش روابط عمومی، فرماندار شهرستان تفرش در این نشست گفت: ثمره و ماحصل برگزاری نشست گردهمایی انجمن تفرشی ضمن افتخار به شخصیتهای علمی شهرستان و ادامه دادن راه آنها، پند گرفتن از سیره بزرگ مردان و پدران علمی ایران در راه اعتلا و عمران شهرستان تفرش است.

مهندس "حمیدرضا فراهانی" افزود:  یکی از امور مهم که در برگزاری این نشست باید به آن پرداخته شود استفاده از اطلاعات و مشکلات اولویت دار شهرستان است که باید در دستور کار انجمن تفرشی ها قرار گیرد.

وی با بیان این که تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی شهرستان در خدمت این انجمن قرار می گیرد تا اعضای آن بر اساس برنامه و اولویت در جهت عمران و آبادانی شهرستان گام بردارند تصریح کرد: فرمانداری شهرستان تفرش از تمام ایده ها و پیشنهادات سازنده که قابلیت اجرا در شهرستان را داشته باشددر جهت توسعه و عمران شهرستان تفرش حمایت  می نماید.

فرماندار شهرستان تفرش وجود دانشگاه تفرش، خیرین و شخصیتهای علمی شهرستان را از مهمترین پتانسیل و ظرفیت های شهرستان تفرش دانست و اضافه کرد: شهرستان تفرش از ظرفیت های بسیار بی نظیر در مقابل محدودیت های موجود از جمله محدودیت های رشد صنایع برخودار می باشد که می تواند به پشتوانه تفکر شهروندان وارسته خود این محدودیت ها را به فرصت تبدیل و مقدمات رشد و عمران تفرش را فراهم نمایند.

رییس دانشگاه تفرش نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این نشست گفت: زیر ساخت های ایجاد دانشگاه تفرش با حمایت مسئولین از جمله پروفسور حسابی در شهرستان تفرش آغاز گردید که هم اکنون این سرمایه ظیم با تلاش 2500 دانشجو و 85 عضو هیات علمی در صدد تلاش در جهت بهره برداری مناسب از فرصت های ایجاد شده در جهت رشد و توسعه دانشگاه  می باشد.

دکتر "حمیدرضا صبا"  با بیان این که مسئولین این دانشگاه در کنار رسالت و وظایف آموزشی خود به دنبال تحقق دانشگاه های نسل سوم و چهارم به عنوان دانشگاه های کار آفرین می باشند افزود: رسالت و ماموریت دانشگاه ها فقط فعالیت های آموزشی نیست و باید در کنار ماموریت های آموزشی به ماموریت های ثانویه همچون فعالیت های پژوهشی و ارتباط با صنعت پرداخت.

وی تصریح کرد: خواسته ما از مسئولین و انجمن تفرشی ها این است که  از پتانسیل های بالقوه موجود در دانشگاه تفرش در جهت توسعه و عمران شهرستان استفاده نمایند.

مهندس "ایرج حسابی" رئیس  هیئت مدیره انجمن تفرشی های مقیم تهران نیز در این مراسم با اشاره به سابقه تاسیس انجمن تفرشی های مقیم تهران در سال 1327 در تهران افزود: پروفسور حسابی ارتباط با همشهریان را اتاق فکر برای آبادانی شهر و مملکت می دانستند و تعامل امروز همشهریان تفرشی در این انجمن بستری برای توسعه و پیشرفت ایران است.

در پایان این مراسم که اعضاء انجمن تفرشی های مقیم تهران و خیرین حامی دانشگاه تفرش و جمعی از شهروندان تفرشی حضور داشتند شرکت کنندگان ضمن ارائه پیشنهادات و انتقادات خود خواستار وحدت و همدلی مردم و مسئولین برای توسعه و پیشرفت شهرستان و دانشگاه تفرش شدند.

 افتتاح دفتر تعامل و هم اندیشی انجمن تفرشی ها و دانشگاه تفرش در این دانشگاه و تقدیر سفیران فرهنگی  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مهندس ایرج حسابی به خاطر این اقدام از دیگر برنامه جانبی این نشست بود.

 

 

آخرین ویرایش۱۰ تیر ۱۳۹۸

( ۱ )

نظر شما :