مصوبه ۲۲ فروردین هیات رییسه دانشگاه تفرش

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۶ کد : ۵۸۸۹ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۹۰۴
هیات رئیسه دانشگاه تفرش با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر تفرش طی اطلاعیه ای برنامه دورکاری اساتید و کارکنان را به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفاظت از سلامت دانشگاهیان دانشگاه تفرش اعلام نمود.
مصوبه ۲۲ فروردین هیات رییسه دانشگاه تفرش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باسمه تعالی

  به اطلاع کلیه دانشگاهیان محترم دانشگاه تفرش می رساند، به دلیل شرایط حاد ناشی از پیک چهارم شیوع کرونا در روزهای اخیر و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های آموزشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه تا ۳۱ فروردین به شرح ذیل اعلام می گردد:

۱.  از روز دوشنبه بیست و سوم فروردین ماه کلیه فعالیت‌های دانشگاه، به جز فعالیت‌های بسیار ضروری و حساس، تعطیل و به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی کارکنان انجام می پذیرد.

۲. کلیه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه کما فی السابق به صورت مجازی و در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه با جدیت تمام انجام می‌پذیرد.

۳. کارمندانی که در حالت دورکاری می‌باشند باید در ساعات اداری(از ۷:۳۰ تا ۱۳:۰۰) در دسترس باشند و کارتابل اداری خویش را به طور مرتب چک‌ نمایند و نسبت به انجام امور اهتمام ورزند.

۴.کارکنان محترم بخش IT و فناوری اطلاعات و پشتیبانی سامانه ها  نیز باید به صورت غیر حضوری نسبت به نگهداری و پشتیبانی سامانه اقدام نموده و در صورت ضرورت در محل کار حضور یابند.

۵. کارمندان محترم بخش‌های حساس دانشگاه و بخش‌هایی که نیاز به حضور کامل می‌باشد، مانند نگهبانان و نیروهای تاسیسات، باید به صورت کنترل شده و طبق نظر مسئول مربوطه در محل کار حضور یابند تا فعالیت‌های ضروری دانشگاه دچار خدشه و آسیب نشوند. البته تشخیص تعداد افرادی که ضرورت دارد حضور یابند به عهده معاون یا مدیر مربوطه است. 


۶. هم‌چون گذشته ضرورت دارد همه‌ی اعضای هیات علمی، کارمندان و مدیران دانشگاه، حتی در حالت دورکاری، پاسخگوی تماس‌های تلفنی و مجازی دانشجویان و سایر ارباب رجوع مرتبط باشند و در راستای حل مشکلات آن‌ها همکاری و اهتمام لازم را به عمل آورند. 

۷. کارکنانی که بنا بر ضرورت و تداوم فعالیت‌های حیاتی دانشگاه لازم است در محل کار حضور یابند، باید نهایت دقت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به عمل آورند.

۸. مراجعه حضوری دانشجویان محترم به دانشگاه ممنوع است و حراست دانشگاه باید از هر گونه مراجعه حضوری که امکان پیگیری مجازی و غیر حضوری دارند، جلوگیری نماید.‌

اجرای این دستورالعمل از روز دوشنبه بیست و سوم فروردین ماه الزامی است.‌ هرگونه تغییر احتمالی متعاقبا" از سوی اداره روابط عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

هیات رئیسه دانشگاه تفرش

 

 

شایان ذکر است؛ امکان پاسخگویی به مراجعه حضوری دانشجویان محترم در شرایط فعلی وجود ندارد، لذا خواهشمند است دانشجویان گرامی فقط از طریق ایمیل‌های اعلام شده پیگیر امور آموزشی خود باشند.

آخرین ویرایش۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

( ۳ )

نظر شما :