مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام دکتر شفیع پور در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۷ کد : ۵۹۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۰۸
مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر شفیع پور حسینی عضو هیات علمی، مدیر گروه معارف اسلامی و رئیس بسیج اساتید دانشگاه تفرش روز دوشنبه ۱۴ تیرماه با حضور هیات رئیسه، اعضای هیات علمی و کارکنان در محوطه دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام دکتر شفیع پور در دانشگاه تفرش برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی، دکتر حمیدرضا صبا رئیس دانشگاه تفرش در این مراسم عمل به تکالیف را از مهمترین ویژگی زنده یاد استاد شفیع پور عنوان کرد و افزود: مرحوم  حجت الاسلام دکتر شفیع پور به عنوان شخصیتی مؤمن، صادق و بی‌ ادعا در طول حیات خود خدمات ارزنده ‏ای را در دانشگاه تفرش به سرانجام رساند که تلاش در جهت ارتقاء جایگاه گروه معارف اسلامی و بسیج اساتید دانشگاه تفرش و همچنین بالا بردن معرفت دینی وانقلابی اساتید، دانشجویان وکارکنان دانشگاه، از جمله خدمات ارزشمند و باقیات الصالحات عمر پربرکت ایشان است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این مراسم نیز شرط وارد نشدن در  مسیرغفلت ، تصمیم سازی همراه با آینده نگری و عاقبت به خیری را، جاری شدن تقوا در تمام شئون زندگی عنوان نمود.

حجت الاسلام "محسن قربانی" افزود: مرگ یک نکته غیر قابل فراموش در زندگی افراد است و همگی دیر یا زود با آن روبرو می گردیم و نباید از آن غفلت نمود.

آخرین ویرایش۲۲ تیر ۱۴۰۰

( ۲ )

نظر شما :