انتشار دو مقاله از اعضای هیأت علمی دانشگاه تفرش با رتبه Q۱ وضریب تاثیر بالا در مجلات معتبر بین المللی

۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۳ کد : ۶۵۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۵۰
ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﺣﻮزه ﭘﮋوﻫﺶ، ﻓﻨﺎوری و ﻧﻮآوری دانشگاه تفرش از انتشار دو مقاله از اعضای هیأت علمی این دانشگاه با ضریب تاثیر بالا در مجلات معتبر بین المللی خبر داد.
انتشار دو مقاله از اعضای هیأت علمی دانشگاه تفرش با رتبه Q۱ وضریب تاثیر بالا در مجلات معتبر بین المللی

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر "محمد علی مهر پویا" در گفتگو با روابط عمومی گفت: دو مقاله از اعضای هیأت علمی گروه مکانیک این دانشگاه در مجلات معتبر "International Communications in Heat and MassTransfer" و      "Composites Science and Technology " با ضریب تاثیر بالا منتشر شده است.

وی افزود: مقاله دکتر" محمد حامد حکمت"  عضو هیات علمی و رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تفرش با عنوان The influence of energy storage container geometry on the melting and solidification of PCM با رتبه Q1 و ضریب تاثیر 6.8 منتشر شد.

ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﺣﻮزه ﭘﮋوﻫﺶ، ﻓﻨﺎوری و ﻧﻮآوری با بیان این که مجله Internation Communications in Heat and Mass Transfer جز ۴ درصد برتر در گروه موضوعی مکانیک در سال 2022 (رنک ۶ از ۱۳۸) می باشد ادامه داد: در این مقاله به بررسی جامع تاثیر شکل پوسته و نانوذرات روی فرآیند ذوب و انجماد مواد تغییرفاز دهنده در مبدل های حرارتی پوسته-لوله پرداخته شده است.

دکتر مهرپویا افزود: پیشتر از این نیز در سال 2021 مقاله دکتر  حامد ثقفی دیگر عضو هیات علمی گروه مکانیک با عنوان " Temperature dependency of the toughening capability of electrospun PA66 nanofibers for carbon/epoxy laminates" در ژورنال"  Composites Science and Technology" با رتبه Q1 و با ضریب تاثیر 8.528 منتشر شده است.

وی  تصریح کرد : لازم به ذکر است ژورنال مذکور  جزو 7 درصد اول مجلات برتر در گروه موضوعی علوم مواد و کامپوزیت در سال 2021  (رنک 2 از 28) بوده است.

آخرین ویرایش۲۸ تیر ۱۴۰۱

( ۱۰ )

نظر شما :