با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی؛

آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تفرش برگزارشد

۱۴ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۵ کد : ۷۲۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۶۴۹
در آستانه ۱۶ آذر آیین گرامیداشت روز دانشجو شامگاه روز دوشنبه ۱۳ آذرماه با حضور فرماندار شهرستان تفرش، رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین، مدیران و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزارگردید.
آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تفرش برگزارشد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این آیین گفت: رسیدن به قله های علم و دانش نیازمند عزم و علم آموزی دانشجویان نخبه و بالنده کشوردر نوردیدن مرزهای علم و فناوری است.

"بهنام نظری" افزود: از اینرو رسالت دانشجویان  و جوانان دانشمند و فرهیخته و نخبه این مرز و بوم، ادامه دادن مسیر رسیدن به قله و فتح عرصه های علم، دانش و فناوری است.

وی ادامه داد: شما دانشجویان پاسدار خون شهیدانی هستید که با نثار خون خود امنیت را برای شما ارمغان آوردند تا در مسیر علم آموزی حرکت نموده و مرزهای علم و فناوری را با علم و دانش خود فتح نمایید.

رئیس دانشگاه تفرش نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارز با استکبار جهانی گفت: ۱۶ آذربرای جامعه دانشگاهی ایران، یادآور آغازی پرشکوه و مقتدرانه از حضور دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه و بیانگر رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

دکتر " سهیل واشقانی فراهانی" افزود: علم آموزی و فراگیری علم و دانش رسالت دانشجویان و سهیم شدن در مرجعیت علمی است.

در این آیین که به همت معاونت دانشجویی  و فرهنگی انجمن های علمی دانشگاه تفرش و با اجرا برنامه های متنوع فرهنگی و علمی از جمله سخنرانی دکتر ابوالفضل روحی، دانشیار دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید از از رتبه های برتر علمی و فعالین فرهنگی و علمی دانشگاه تفرش تقدیر بعمل آمد.

 همچنین در پایان این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در راستای حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت از دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تفرش که به تازگی صاحب فرزند شده بود تقدیر نمود.

 

آخرین ویرایش۱۴ آذر ۱۴۰۲

( ۲ )

نظر شما :