مدیر مرکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین دانشگاه تفرش خبر داد:

آغاز فعالیت مدرسه تابستانه مهارت آموزی مرکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین دانشگاه تفرش

۲۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۷ کد : ۷۴۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۸۵
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین دانشگاه تفرش از برگزاری دوره های توانمندسازی و مهارتی برای دانش‌آموزان رده سنی ۱۳ تا ۱۷ سال در شهرستان تفرش خبر داد.
آغاز فعالیت مدرسه تابستانه مهارت آموزی مرکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین دانشگاه تفرش

دکتر الهام رجبی در گفتگو با روابط عمومی در خصوص آغاز فعالیت مدرسه تابستانه مرکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین دانشگاه تفرش افزود: امسال همزمان با آغاز فصل تابستان مانند سال گذشته مدرسه تابستانه با هدف شناسایی، پرورش ایده‌ها و استعدادهای برتر، ارتقای سطح مهارت‌های راهبردی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان آغاز به فعالیت نموده است.

وی ادامه داد: با توجه به خروجی‌های موفق دوره‌های قبل، بخش‌های جدید با نگاه به مهارت‌های عصر آینده در حوزه هوش تجاری و مالی، رباتیک، مهارت های نرم، عکاسی و همچنین کارآفرینی و توسعه مهارت‌های فردی در نظر گرفته شده که علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به مرکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین دانشگاه تفرش در مورد دوره‌ها اطلاعات کسب نمایند.

وی خاطرنشان نمود: دوره‌های برنامه‌ریزی مختص حوزه دانش‌آموزی با هدف تلاش در جهت تحقق «پرورش در حین فرآیند آموزش» با پرداختن به مهارت‌ها و دانش زندگی امروز و متناسب با نیازهای نسل آینده است.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین دانشگاه تفرش در پایان افزود: همچنین با هدف تعامل بیشتر، شیو‌ه‌ی برگزاری این مدرسه به‌صورت مشارکتی و گفت‌وگویی خواهد بود و استفاده از دروس و دوره‌های این مدرسه برای عموم آزاد می باشد.

 

آخرین ویرایش۲۹ مرداد ۱۴۰۳

( ۱ )

نظر شما :