نشست کمسیون امور دانشجویی استان مرکزی در دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۱ | ۱۶:۱۴ کد : ۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۹۲
نشست مشترک کمیسیون امور دانشجویی استان مرکزی و شهرستان تفرش روز چهارشنبه به میزبانی دانشگاه تفرش و با حضور اعضای کمیسیون دانشجویی استان و شهرستان در این دانشگاه برگزار گردید

 

نشست مشترک کمیسیون امور دانشجویی استان مرکزی و شهرستان تفرش روز چهارشنبه به میزبانی دانشگاه تفرش و با حضور اعضای کمیسیون دانشجویی استان و شهرستان  در این دانشگاه برگزار گردید.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی در این نشست گفت: دانشگاه تفرش جایگاهی برتر در بین سایر دانشگاه های استان دارد به طوری که این دانشگاه با اقدامات خود توانسته کلید صنعت استان را به دست بگیرد.

"فرهاد اسکندری" با اشاره  به وجود تعداد بالای مراکز دانشگاهی در استان مرکزی افزود: استان مرکزی  یک جامعه ی دانشگاهی و دارای رتبه نخست صنایع مادر در کشور است  از این رو از بستر های مناسب برای افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه برخوردار می باشد.

وی تصریح کرد: تعامل دانشگاه و صنعت در سال تولید ملی باید در سطح دانشگاههای صنعتی استان ایجاد گردد .

فرماندار شهرستان تفرش و رییس کمیسیون امور دانشجویی شهرستان تفرش نیز در این نشست گفت: دپیگیری های لازم برای افزایش رشته های دکتری در  دانشگاه  تفرش در حال انجام است.

"بهروز اردلان راد" افزود: با توجه به جایگاه استان مرکزی  در صنعت کشور افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه و انجام پروژه های تحقیقاتی با واحد های صنعتی  امری ضروری است.

ارائه گزارش توسط دکتر ربانی رئیس دانشگاه تفرش  از وضعیت دانشگاه و اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتباط با صنعت به عنوان دانشگاه پیشتاز در این عرصه در سطح استان مرکزی از دیگر برنامه های جانبی این نشست بود.

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۲ اسفند ۱۳۹۱

نظر شما :