بیانیه دانشگاه تفرش به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

۱۲ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۱:۴۷ کد : ۱۵۰ اخبار
تعداد بازدید:۸۸۲

بسمه تعالی

دهه فجر یادآور شکوه و عظمت دورانی است که در آن یکی از مهمترین انقلاب های دنیا در قرن بیستم به ثمر نشست.

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه تفرش به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

والفجر و لیال عشر

دهه فجر یادآور دلاور مردانی است که تمدن واقعی ملت ایران را برای رهایی انسان از یوغ بردگی و استثمار نوین رقم زد. تمدنی که در راس آن الله و ساز و برگش آموزه‌ها و معارف نورانی دین مبین اسلام است.

دهه فجر بزرگترین تحول تاریخ اسلام است که در سایه وحدت، همدلی، خودباوری و خدامحوری توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را به مزبله تاریخ بفرستد و ظلم‌ستیزی را به بشریت بیاموزد.

امروز بیداری اسلامی همان وعده نوید‌بخش معمار کبیر انقلاب و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی است و طلیعه پیروزی نهایی پا برهنگان در مقابل مستکبران نمایان شده است.

نظام های فاسد، فاجر و فاسقی که از شروع نهضت بزرگ اسلامی ایران در مقابل ملت ما ایستادند و با ترور شخصیت‌های برجسته نظام، توطئه و کودتاهای گوناگون، تحمیل جنگ و تجهیز صدام عفلقی، تحریم‌های ناجوانمردانه، برافروختن فتنه با نام انقلاب‌های مخملی، ترور دانشمندان مظلوم هسته‌ای و دیگر دسیسه‌ها سعی داشتند به خیال واهی خود از حرکت و پیشرفت جوانه‌های انقلاب اسلامی جلوگیری نمایند؛ یکی پس از دیگری در آتش افروزی فتنه‌گرانه خویش سوختند و از صفحه روزگار محو شدند و بحول و قوه الهی اکنون اسلامگرایان قطب اول عالمند.

در حال حاضر دنیای استکبار که در رکود بزرگ اقتصادی و افول مالی و سقوط نظام سرمایه‌داری قرار گرفته، سعی دارد با ترفند‌های شیطانی ملت ایران را مایوس و ناامید نماید غافل از آنکه مردم شریف و همیشه در صحنه در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان، توفنده و مقاوم و با پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و حفظ اقتدار نظام مقدس اسلامی، تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌نمایند. به یقین افتخار و درخشش امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی مدیون رهبری قاطع و حکیمانه امام راحل و جانشین خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و فداکاری رزمندگان، جانبازان، شهیدان و وفاداری امت قهرمانی است که در طی سی و پنج سال اجازه نداده‌اند لحظه‌ای و دمی صلابت و اقتدار نظام مقدس اسلامی ایران آسیب ببیند.

دانشگاهیان دانشگاه تفرش ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر به صاحب اصلی انقلاب حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی) با سپاس از رشادتها، جانفشانی‌ها و حضور بی‌دریغ ملت شریف ایران که به راستی در طول تاریخ انقلاب نماد وفاداری و مقاومتند اعلام می‌دارد؛ تا پای جان گوش به فرمان ولی امر مسلمین، پاسدار واقعی انقلاب و مدافع آرمانهای والای امام و حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

 ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

دانشگاه تفرش

بهمن ماه 1392

آخرین ویرایش۱۲ بهمن ۱۳۹۲

( ۲ )

نظر شما :