دیدار دانشگاهیان تفرش با امام جمعه محترم شهرستان

۱۶ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۶:۱۱ کد : ۱۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۵۵

 به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی دانشگاهیان دانشگاههای دولتی، پیام نور و آزاد تفرش روزچهارشنبه با امام جمعه این  شهرستان دیدار نمودند.

امام جمعه شهرستان تفرش در این دیدار گفت: وحدت کلمه، قدرت ایمان امت و اسلام رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام سید "محمد مومنی" با بیان این که انقلاب ما یکی از آثار توحید عملی حضرت امام (ره) بود افزود: امام خمینی در سایه رحمت الهی با یکپارچه نمودن ملت ایران ضمن به نمایش گذاشتن هنر خود در یکصدا نمودن ملت، توانست انقلاب را پیروز و معجزه قرن را به وقوع بپیوندد.

وی ادامه داد: امام با متوجه نمودن دلهای ملت به مبدا هستی واشاعه فرهنگ توحیدی  توانست انقلاب را به پیروزی رسانده و ملت را از زیر سلطه طاغوت برهاند.

امام جمعه شهرستان تفرش تصریح کرد: در عصر کنونی نیز کلید حل  تمام مشکلات، متوجه نمودن همگان به مبدا هستی و استفاده از ظرفیت ویژه نماز است که در سایه اشاعه این فرهنگ ضمن حل تمامی مشکلات، نظام ، انقلاب و جوانان ما در برابر توطئه های دشمنان حفظ و بیمه می شوند.

سرپرست دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان نعمات و دستاوردهایی است  که از طریق پیروزی انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شد.

دکتر "محمد قاسم سحاب" افزود: مردمی بودن و برخورداری از یک رهبر مذهبی که در قلب ملت جای داشت از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران بود .

وی تصریح کرد: یکپارچه شدن ملت ایران حول رهبری خردمندانه امام خمینی (ره) رمز پیرووزی انقلاب و وجه تمایز آن با دیگر انقلاب های صورت گرفته در جهان بود.

در پایان این نشست دانشگاهیان دانشگاه های شهرستان تفرش ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی (ره) بر حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن تاکید نمودند.

 

 

 

آخرین ویرایش۱۶ بهمن ۱۳۹۲

نظر شما :