برگزاری جشن انقلاب همزمان با 25 سالگرد تاسیس دانشگاه تفرش

۲۰ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۷:۲۶ کد : ۱۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۸۹۳

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، جشن انقلاب با حضور سرپرست،استادان،دانشجویان و کارکنان   روز یکشنبه در سالن آمفی تئاتر حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

سرپرست دانشگاه تفرش در این آیین با تبریک دهه فجر گفت:انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهدا و جانفشانی آنان در به پیروزی رساندن این حرکت عظیم به رهبری امام خمینی (ره) بود.

دکتر "محمد قاسم سحاب" افزود:بروز انقلاب تغییرات و تحولات  بنیادی را در کشور به وجود آورد که در طول تاریخ ایران بی نظیر بود.

وی رهبری امام خمینی (ره)، قدرت الهی و پشتیبانی ملت از رهبری خردمندانه امام (ره)  را رمز پیروزی انقلاب و وجه تمایز آن با دیگر انقلاب های صورت گرفته در جهان عنوان نمود.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت:توکل به خدا، اتکاء ملت به خود و عدم اعتماد به دشمنان از مهمترین عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ است.

حجت الاسلام " جواد موسوی" با اشاره به مذاکرات کنونی ایران با امریکا تصریح کرد: ملت ایران با اعتماد به دستگاه دیپلماسی و تبعیت از ولایت و با یادآوری سخنان رهبری که امریکا قابل اعتماد نیست برای احقاق حقوق حقه خود در این مذاکرات  تلاش می نمایند.

در این مراسم که مدیران و  کارکنان دانشگاه های شهرستان تفرش حضور داشتند 25 سالگرد تاسیس دانشگاه تفرش گرامی داشته شده  و از تیم های برتر مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه فجر دانشگاه های شهرستان تفرش تقدیر شد.

 

آخرین ویرایش۲۰ بهمن ۱۳۹۲

نظر شما :