ارتقاء کیفیت و تامین شاخص های استاندارد مهمترین اولویت آموزشی دانشگاه تفرش

۰۷ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۵:۲۶ کد : ۱۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۵۵

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش اظهار داشت: ارتقاء کیفیت و تامین شاخص های استاندارد  مهمترین اولویت آموزشی این دانشگاه در سال آینده است.

دکتر"مهدی جعفری پناه" روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی افزود: از اینرو در تلاش هستیم تا سطح سرانه فضاهای آموزشی،دانشجویی و نسبت استاد به دانشجو را به سطح شاخص های استاندارد نزدیک نماییم.

وی با بیان این که در سال های گذشته اولویت آموزشی عالی بر مبنای توسعه کمی قرار گرفته بود ادامه داد: هم اکنون توسعه پایدار و حرکت به سوی توسعه بر مبنا امکانات موجود مهمترین سیاست های آمورشی این دانشگاه  است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش تقویت رشته های کارشناسی موجود و ایجاد رشته های میان رشته ای با توجه به نیاز کشور،گسترش مقطع تحصیلات تکمیلی وارتقاء کیفیت را از دیگر  اقدامات آموزشی  این دانشگاه عنوان نمود.

دکتر جعفری پناه تصریح کرد:توسعه در جهت رفع نیازهای ذی نفع های آموزش عالی از جمله دانشجو ،جامعه،  صنعت و ... از  اهداف مهم این دانشگاه در حرکت به سوی ارتقاء کیفیت آموزشی بر مبنای مقررات است.

هم اکنون 2130 دانشجو در 11گرایش  مقطع کارشناسی ، 16 گرایش مقطع کارشناسی ارشد و  دو گرایش مقطع دکتری در دانشگاه تفرش تحصیل می کنند.

آخرین ویرایش۰۷ اسفند ۱۳۹۲

نظر شما :