آغازعملیات عمرانی احداث ساختمان اداری آموزشی شماره 2 خیر ساز دانشگاه تفرش

۲۱ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۸:۳۴ کد : ۱۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۹۷۵

عملیات عمرانی احداث ساختمان  اداری آموزشی شماره 2 دانشگاه تفرش به مساحت 1200 متر مربع  روز چهارشنبه به همت خیر نیکوکار حاج عبدالحسین یعقوبی نسب با حضور خیرین، سرپرست، مدیران ، معاونین دانشگاه تفرش و مسئولین محلی در این دانشگاه آغاز شد.

سرپرست دانشگاه تفرش در این آیین گفت: خداوند میل به دانستن و آگاهی را در فطرت آدمیان قرار داده است که این امر آنان را برای کسب دانش تشنه تر نموده است.

دکتر "محمد قاسم سحاب" با بیان این که خیرین با درک عمیق میل بشر به دانستن ،در احداث مراکز آموزشی در سراسر کشور اهتمام نموده اند تصریح کرد: خیرین همسو با اراده خداوند با احداث این بناها ضمن کمک به تکامل بشر رضایت خداوند را  نیز کسب نموده اند.

افتتاح دریاچه مصنوعی دانشگاه تفرش به طول150 متر وعرض 70 متر  به عمق متوسط 4 متر به منظور ذخیره سازی حجم عظیمی از  آب های سطحی و جلوگیری ازهدر رفت آب در زمانی کمتر از یکماه و افتتاح قرائت خانه قلمچی در مجاورت خوابگاه یاسین دانشگاه با مشارکت بنیاد علمی فرهنگی قلم چی در زمینی به مساحت 200 متر مربع و هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال و کاشت 50 اصله نهال در مجاورت دریاچه مصنوعی به مناسبت هفته منابع طبیعی از دیگر برنامه های جانبی این آیین بود.

گفتنی است  در آستانه فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا ،قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه تفرش با حضور مسئولان عطرافشانی و گلباران شد.

 

آخرین ویرایش۲۱ اسفند ۱۳۹۲

نظر شما :