جلسه سرپرست دانشگاه ومعاونین وجمعی از اعضاء هیات علمی با نماینده مجلس

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۹ کد : ۱۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۱

نشست مسئولین دانشگاه  و جمعی از اعضاء هیات علمی با نماینده مجلس شامگاه سه شنبه مورخ 9 اردیبهشت ماه با حضور جمعی از خیرین تفرشی در دانشگاه تفرش برگزار شد.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: رساندن دانشگاه به کیفیت مطلوب، اتمام پروژه های نیمه تمام، پرداخت مطالبات معوقه اساتید،  تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، توسعه و ارتقاء رشته های  دانشگاهی با توجه به پتانسیل منطقه از مهمترین اولویت های اصلی برنامه‌های خود در دانشگاه تفرش است.

دکتر "عباس صلاحی" افزود: توسعه دانشگاه با همت مسئولین و تعیین استراتژی بلند مدت محقق می گردد  که در این راستا عزم و مدیریت جهادی تمامی مسئولین ضروری است.

وی  با اشاره به مشارکت خیرین درطرح های عمرانی  دانشگاه تفرش تصریح کرد: مشارکت های خیرین در  اتمام و تکمیل طرح های نیمه تمام می تواند در توسعه فضاهای آموزشی دردانشگاه نقش بسزایی ایفا نماید.

نماینده  مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایجاد نشاط در تشکلهای دانشجویی و تقویت روح پرسشگر دانشجویان نیازمند محیطی آرام  به منظور بیان مطالبات و بروز خلاقیت های دانشجویی است.

دکتر صلاحی افزایش کیفیت تحصیلات تکمیلی، مقیم نمودن اعضاء هیات علمی و حفظ وجهه صنعتی دانشگاه تفرش با توجه  به صنعتی بودن استان را از دیگراولویت های خود در دانشگاه تفرش عنوان نمود.

در پایان این نشست دکتر سحاب سرپرست دانشگاه، ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مجلس از مساعدت های خیرین در توسعه دانشگاه تفرش تقدیر و تشکر نمود.

آخرین ویرایش۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

نظر شما :