استادان دانشگاه تفرش تجلیل شدند

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۰ کد : ۲۰۱ اخبار
تعداد بازدید:۹۲۱

همزمان با فرارسیدن گرامیداشت روز معلم و نکوداشت مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری روز سه شنبه از اساتید دانشگاه تفرش طی مراسمی تجلیل شد.

سرپرست دانشگاه تفرش در این مراسم گفت:اهتمام در  فراهم نمودن امکانات و زیرساخت های مورد نیاز اساتید در امر آموزش، پژوهش و رفاه بهترین اقدام برای تجلیل از مقام علمی استادان است.

دکتر "محمد قاسم سحاب" فراهم نمودن امکانات لازم برای فعالیتهای آموزشی وپژوهشی اساتیدرااقدام عملی در جهت تکریم مقام استاد وگرامیداشت   ایشان دانست وعنوان داشت: اگر ما بتوانیم محیط مناسب برای رشد علمی ونوآوری وفعالیتهای آموزشی وپژوهشی اساتیدرا در دانشگاه فراهم نمائیم وآنان از حضوردردانشگاه وفعالیت در محیط کار خود خشنودوراضی باشند گام عملی درجهت تکریم مقام ایشان برداشته ایم.

وی اهتمام به راه اندازی ستاد امور رفاهی اساتید ومجهزنمودن کلاسهای آموزشی به امکانات مورد نیاز اساتیدرا از مهمترین الویتهای مدیریت دانشگاه در جهت تکریم وحفظ جایگاه استادان در دانشگاه تفرش عنوان نمود .

کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: در آموزه های دین مبین اسلام تاکید فراوان بر علم اندوزی و دانش گردیده  و علم مقدمه ای برای تزکیه و تهذیب نفس است.

حجت الاسلام "  رسول ظرافت" افزود: یکی از وظایف و حقوقی که شاگردان بر معلم دارند این است که باید معلمان قدرت تعقل، تفکر و تجزیه و تحلیل را به دانشجویان خود آموزش دهند.

دکتر دوستعلی مژده استاد تمام  دانشگاه تفرش در این مراسم  ضمن تشکر از مدیریت جدید دانشگاه به منظور تشکیل شورای مشورتی خواستار همکاری هرچه بیشتراساتید در امر توسعه دانشگاه گردید.

در پایان مراسم  از استادان این دانشگاه با اهدا لوح وهدیه تقدیر بعمل آمد.

 

 

آخرین ویرایش۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

نظر شما :