در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر قبور شهدای گمنام دانشگاه تفرش گلباران شد

۰۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۴ کد : ۲۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۴

در آستانه فرا رسیدن سالروز آزادسازی فتح خرمشهر قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه تفرش طی مراسمی با حضور دانشگاهیان  غبارروبی و گلباران  شد.


کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در عملیات بیت‌المقدس حمایت کشورهای خارجی از رژیم بعثی فتح خرمشهر را غیر ممکن کرده بود اما آزادی خرمشهر تنها با خواست خدا محقق شد و امروز باید شاکر نعمت‌های الهی باشیم.

حجت الاسلام "رسول ظرافت"  ضمن رفیع دانستن مقام والای شهدای اسلام و انقلاب بیان کرد: رزمندگان اگرچه در سال 61 در حوزه نظامی با مقاومت در مقابل دشمن ایستاده و خرمشهر را آزاد نمودند امروز نیز ملت ایران باید با عزم ملی و مدیریت جهادی خود در حوزه اقتصاد و فرهنگ در مقابل تحریم های دشمن ایستاده و توطئه های دشمنان نظام را خنثی نمایند.

وی تصریح کرد: این برنامه نیز به منظور تجدید بیعت و میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و تداوم راه شهداء برگزار شده است.

در این آیین که با مشارکت روابط عمومی ،امور اداری و بسیج کارکنان دانشگاه برگزار گردید شرکت کنندگان با غبارروبی مزار شهدا، قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره دلاورمردی های آنان را در دفاع از خاک کشور گرامی داشتند.

خاطره گویی توسط رزمندگان شرکت کننده در عملیات بیت المقدس از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود

 

 

 

آخرین ویرایش۰۳ خرداد ۱۳۹۳

نظر شما :