رسیدن به اهداف مدیریت بهره وری و آموزش کارکنان رویکرد جدید دفتر نظارت و ارزیابی

۲۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۲ کد : ۲۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۲۸

مدیر دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه تفرش گفت: رسیدن به اهداف مدیریت بهره وری و آموزش کارکنان رویکرد  جدید دفتر نظارت و ارزیابی است.

دکتر "حسن آریانپور" روز سه شنبه در نشست مدیران دانشگاه تفرش افزود: دور اول  بازدید از واحدها با دستور ریاست دانشگاه در طول  چهار ماه و 130 روز عملیات با احتساب 175 نفر نیرو  از 58 دفتر در قالب 39 قسمت انجام گرفت.

وی  با بیان این که بازدید ها در قالب 46 فرم ارزیابی از قسمت ها انجام گرفته است ادامه داد: در دور دوم ارزیابی عملکرد های واحد ها با تنظیم فرم های گزارش ماهانه  ارزیابی عملکرد کارکنان ،با اعطاء مرخصی ها تشویقی،اردوهای تفریحی و فراهم نمودن امکانات مورد نیاز واحد ها از کارکنان و واحد های برگزیده تقدیر می گردد.

آریانپور توجه به آموزش های ضمن خدمت برای کارکنان را عاملی مهم در ارتقاء سطح کیفی و افزایش کارایی آنان در محیط کاری خود عنوان نمود و اضافه کرد: توسعه آگاهی کارکنان، توانمند سازی کارکنان و مدیران، خلاق نمودن و پرورش کار گروهی در افراد  و کاهش فعالیت های تکراری از مهمترین اهداف آموزش های ضمن خدمت برای کارکنان است که در دستور کار بازدید های دور دوم این دفتر قرار گرفته است.

در پایان این نشست مدیران و کارشناسان گروه ها آموزشی دانشگاه به بیان دید گاه ها و نظرات خود را پیرامون موضو ع ارزیابی و عملکرد واحد ها پرداختند.

 

آخرین ویرایش۲۷ خرداد ۱۳۹۳

نظر شما :