دکتر امید : دیدگاه وزارت علوم ، تخصیص بودجه بر اساس سرانه دانشجویی است

۰۵ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰ کد : ۲۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۵۷۶

دکتر محمد حسین امید معاون اداری ، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت : در بحث بودجه نگاه ما رفتن به سوی بودجه ریزی بر اساس سرانه دانشجویی است که خوشبختانه مجلس  شورای اسلامی نیز به این امر علاقه مند است .

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، دکتر امید در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید برنامه ،بودجه و تشکیلات این وزارت ضمن قدر دانی از زحمات 35 ساله مهندس بهرامی در حوزه برنامه، بودجه تشکیلات وزارت علوم اظهار داشت: در حوزه بودجه و تشکیلات نگاه ما به مسائل با توجه به ظرفیت هایی که هیئت امنا به دانشگاه ها داده است باید نگاهی نظارتی باشد .

دکتر امید گفت: در بحث تشکیلات هم بنای وزارتخانه بر کوچک سازی است ،متاسفانه در سال های اخیر در حوزه مدیریتی، دانشگاه ها و ستاد بسیار گسترده شده اند و هزینه زیادی صرف تامین منابع انسانی می شود لذا در خصوص بهبود این وضعیت تصمیم بر استفاده از سیستم های مجازی است تا هم هزینه ها را پایین آورده و هم به کارها سرعت بخشیم.

گفتنی است در ادامه این مراسم مهندس فرهاد بهرامی مدیر کل سابق برنامه ریزی ، بودجه و تشکیلات وزارت علوم از وضعیت بودجه این وزارت  و اقدامات انجام گرفته در زمان تصدی این مسئولیت توسط وی گزارشی ارائه داد و سپس خانم دکتر پور رستمی سرپرست اداره کل برنامه ریزی ، بودجه و تشکیلات  برنامه های خود  را تشریح کرد .

آخرین ویرایش۰۵ مرداد ۱۳۹۳

نظر شما :