کارگاه آموزشی بررسی نقاط قوت و ضعف نشریات دانشجویی در دانشگاه تفرش برگزار شد

کارگاه آموزشی بررسی نقاط قوت و ضعف نشریات دانشجویی در دانشگاه تفرش برگزار شد

۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۰:۵۹ کد : ۲۵۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۹۸

مسئول اداره فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه تفرش گفت: کارگاه آموزشی بررسی نقاط قوت و ضعف نشریات دانشجویی و ارائه الگویی برای نشریه حرفه‌ای برای نخستین بار با حضور استاد امیر هوشنگ قلندری از فعالین حوزه نشریات، خبر و روزنامه‌نگاری در این دانشگاه برگزار شد.

 

" مجید شاه‌حسینی" روز شنبه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: در این کارگاه آموزشی که با حضور ۴۰ نفراز مدیران مسئول و سردبیران نشریات، و دانشجویان علاقه‌مند در حوزه نشریات دانشگاهی برگزار شد، شرکت‌کنندگان با مباحثی همچون" تکنیک‌های انتشار نشریات دانشجویی"،" تکنیک‌های مصاحبه"، " آیین‌نامه نشریات"، "خبرنویسی"و " گزارش و مقاله‌نویسی" آشنا شدند.

 

 وی اضافه کرد: امتیازدهی به نشریات دانشجویی چاپ‌شده در دانشگاه بر اساس معیارهای داوری " جشنواره تیتر ۱۰" و نقد و بررسی نقاط قوت و ضعف آن‌ها از دیگر برنامه‌های جانبی این کارگاه آموزشی بود.

 

گفتنی است کارگاه آموزشی بررسی نقاط قوت و ضعف نشریات دانشجویی به همت اداره فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و حمایت مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش و برای دومین بار در سطح دانشگاه های کشور در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه به مدت یک روز در دانشگاه تفرش برگزار شد.

 

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: روح ا... دواتگری

 

 

 

آخرین ویرایش۱۴ فروردین ۱۳۹۶

نظر شما :