کسب رتبه اول "کمیته انضباطی" و "شاهد و ایثارگر" و رتبه پنجم تربیت‌بدنی دانشگاه تفرش در میان دانشگاه‌های متوسط کشور

کسب رتبه اول "کمیته انضباطی" و "شاهد و ایثارگر" و رتبه پنجم تربیت‌بدنی دانشگاه تفرش در میان دانشگاه‌های متوسط کشور

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۱:۲۲ کد : ۲۵۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۳۸

 

  سازمان امور دانشجویان کشور نتایج ارزیابی عملکرد معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور را منتشر کرد.

در بررسی عملکرد سال ۹۵-۹۴ (مهر ۹۴ الی مهر ۹۵) معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور که به‌تازگی منتشر گردیده است "کمیته انضباطی" و "شاهد و ایثارگر" دانشگاه تفرش در میان دانشگاه‌های متوسط کشور رتبه اول را کسب کرد و "تربیت‌بدنی" در جایگاه پنجم کشور ایستاد.

 

در این راستا معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: در بررسی عملکرد سال ۹۴-۹۵ (مهر ۹۴الی مهر ۹۵ )معاونت‌ها که به‌تازگی منتشر گردیده است به حمدالله نسبت به سال‌های گذشته در میان دانشگاه‌های متوسط کشور (دارای جمعیت بین ۲تا ۵ هزار دانشجو) پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌ایم.

 

دکتر محمد حبیبی گفت: "کمیته انضباطی" و "شاهد و ایثارگر" رتبه اول را کسب نموده‌اند که جا دارد در اینجا از آقایان مهندس مرتضی قربانی و مهندس محمّد صادق کریمی به خاطر زحمات و تلاش‌های صورت گرفته تشکر نمود.

 

وی افزود: هم‌چنین در واحد "تربیت‌بدنی" در مقام پنجم این سطح از دانشگاه‌ها قرار داریم که البته چهار دانشگاه بالاتر از دانشگاه تفرش دارای رشته درسی تربیت‌بدنی می‌باشند و درواقع دانشگاه تفرش در میان دانشگاه‌های بدون رشته تربیت‌بدنی در مقام اول می باشد.

 

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش گفت: با تلاش تمامی همکاران در تمامی موارد ارزیابی کشوری در حوزه این معاونت به‌جز "مشاوره" بالاتر از میانگین امتیاز دانشگاه‌های متوسط کشور، قرار داریم.

 

 حبیبی افزود: البته کسب جایگاه مشاوره فعال در سال 95 به‌خوبی نشان می‌دهد که در سال جاری این واحد توانسته این ضعف را نیز به‌خوبی جبران نماید که در اینجا نیز به سرکار خانم ناصره یعقوبی به خاطر انجام امور توأمان مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه این موفقیت را تبریک عرض می‌نمایم و ان شا الله با تکمیل و گسترش ساختمان مرکز مشاوره و بهداشت بتوانیم حتی در میان دانشگاه‌های متوسط نه‌تنها بالاتر از میانگین که رتبه تک‌رقمی کسب نماییم.

 

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است که کمبود امتیاز در واحد مشاوره به دلیل کمبود فضا و امکانات مرکز می‌باشد که با انتقال ساختمان مرکز مشاوره قطعاً در سال آتی این امتیاز افزایش می‌یابد و ناشی از میزان فعالیت‌ها نمی‌باشد.

 

 

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش در خاتمه گفت: در پایان خدا را شاکرم که به اینجانب توفیق عنایت فرمود تا تمامی اهداف کلانی که مدنظر داشته‌ام (اتوماسیون خوابگاه‌ها، تکمیل ساختمان آشپزخانه نیمه‌کاره دانشگاه به‌منظور دو منو نمودن وعده‌های غذایی دانشجویان، ایجاد رستوران آزاد، اتاق مشاوره و سلامت ورزشی دانشگاه، اتاق تندرستی خوابگاه الزهرا، ارتقا محیط فیزیکی مرکز مشاوره و بهداشت، افزایش وام‌های دانشجویی و ....) را در معاونت دانشجویی و فرهنگی محقق و یا حداقل آغاز به ایجاد نمایم و تنها آرزوی باقیمانده اینجانب تکمیل ساختمان مرکز مشاوره دانشگاه می‌باشد که ان شا ا... خداوند لطف بیکرانش را به این حقیر مستدام دارد تا این مهم را نیز به انجام رسانم. در پایان از ریاست محترم دانشگاه، اعضای محترم هیات رئیسه و تمامی پرسنل دانشگاه به خاطر حمایت و همراهی در تحقق این اقدامات کمال تشکر رادارم.

آخرین ویرایش۱۴ فروردین ۱۳۹۶

نظر شما :