مراسم تکریم و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۸ کد : ۲۵۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۳۷

مراسم تکریم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معارفه سرپرست  جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری روز یکشنبه ۲۲ اسفند با حضور مدیراموردفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رییس دفاتر نهاد در استان مرکزی، رییس دانشگاه تفرش و  مسئولین محلی در سالن گردهمایی حاج ابراهیم کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.

 

مدیراموردفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این آیین ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت ام‌البنین (س) گفت: مادران شهدا و شهدای گرانقدر حجت خدا بر ما هستند زیرا حق بزرگی بر گردن ما داشته و در طول این سال‌ها با حفظ روحیه ایثار در بین ما زندگی نموده‌اند.

 

حجت‌الاسلام  دکتر"علی تقوی" افزود: انقلاب اسلامی ایران یک فرصت بزرگ تاریخی و نعمت الهی است که خداوند به ما عطا نموده است که خداوند در این فرصت بزرگ که تکرار شدنی نیست حجت را برما تمام نموده است.

 

وی ادامه داد: تکلیف در محیط‌های دانشگاهی بسیار سنگین‌تر از محیط‌های دیگر است و باید در جامعه علمی با تمام توان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش نماییم.

 

مدیراموردفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به وجود دو حجاب ظلمانی و نورانی افزود: حجاب ظلمانی به دین آسیب رسانده و حجاب نورانی به رشد علمی آسیب می‌رساند که باید دانشگاه‌ها را از توقف در حجاب نورانی و درگیر شدن در حجاب ظلمانی مبرا نموده و تلاش نماییم با کمک دفتر نهاد رهبری و مشارکت استادان و تشکل‌های دیگر این نظام را به اهداف آرمانی خود برسانیم.

 رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی نیز در این آیین گفت: مسئولیت در دفاتر نهاد یک تکلیف و قبول مشقت و بستری برای اعتلا بخشیدن به کلمه حق و مسئولیت‌پذیری است.

 

 حجت‌الاسلام  دکتر "مهدی ایمانی مقدم"افزود: اگر انسان با قبول مسئولیت در این راه برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش نماید مقدمات تعالی روح خود را فراهم نموده است.

  

دکتر "محمدقاسم سحاب" رئیس دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دوران تصدی خود در این سمت ضمن حفظ رفتار پدرانه همراه با دلسوزی با دانشجویان درپیشرفت دانشگاه نیز نقش مؤثری را ایفا نمودند.

 

 در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام "رسول ظرافت" مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش  تقدیر و حجت‌الاسلام "سید مهدی قاضی‌زاده" به‌عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش منصوب گردید.

 

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در دانشگاه تفرش به مناسبت ۲۲ اسفند روز گرامیداشت مقام شهدا و بازدید از موزه دانشگاه تفرش از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

 

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: ابوالفضل شاه حسینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۴ فروردین ۱۳۹۶

نظر شما :