۹۵دانشجوی دانشگاه تفرش به اردوی راهیان نور اعزام شدند

۹۵دانشجوی دانشگاه تفرش به اردوی راهیان نور اعزام شدند

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۵۳۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۲۵

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش از اعزام ۹۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه به اردوی راهیان نور برای بازدید از مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور خبرداد.

 

" ابوالفضل دلجو" روز چهارشنبه  در حاشیه مراسم اعزام دانشجویان گفت: از این تعداد ۶۰ نفر برادران و ۳۵ نفر خواهران دانشجو می‌باشند که به مدت پنج روز  از مناطق عملیاتی «شلمچه»، «دهلاویه»، «طلائیه»، "هویزه"و ... بازدید می‌کنند.

 

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان را از اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد و افزود: دفاع مقدس یک ثروت برای این مردم محسوب می‌شود وهر ثروتی نیازمند فناوری است که فناوری دفاع مقدس چیزی به‌جز راهیان نور وزنده نگه‌داشتن یاد شهدا نیست.

 

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تفرش ادامه داد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا یک وظیفه بر گردن ما است زیرا آنان قله را پیدا نموده و به‌سوی رستگاری قدم برداشتند و ما دانشجویان نیز باید شهدا را سرمشق خود قرار داده تا بتوانیم  ضمن سرلوحه قرار دادن درس ایثار و ازخودگذشتگی به قله‌های پیشرفت  دست‌یافته تا قدمی در مسیر پیشرفت کشور بردارند.

 

دلجو، بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس در جبهه‌های جنوب، برگزاری هیئت مذهبی در طول سفر، بهره‌گیری از روحانیت معظم و راویان باتجربه دفاع مقدس و ... را از برنامه‌های این سفر معنوی عنوان و خاطرنشان کرد: دانشجویان در طول این سفر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا (ره) تجدید میثاق می‌کنند.

 

خبرنگارروابط عمومی:سمیه هدایتی

 

عکسهای دریافتی از اردوی راهیان نوردر طول سفر:

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۴ فروردین ۱۳۹۶

نظر شما :