اتاق تندرستی و سلامت خوابگاه الزهرا دانشگاه تفرش افتتاح شد

اتاق تندرستی و سلامت خوابگاه الزهرا دانشگاه تفرش افتتاح شد

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۵۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۷۹

اتاق تندرستی و سلامت خوابگاه الزهرا دانشگاه تفرش شامگاه یکشنبه ۱۵ اسفندماه با حضور هیات رئیسه دانشگاه و مدیران طی مراسمی در خوابگاه الزهرا این دانشگاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

رییس دانشگاه تفرش در این آیین گفت: این اتاق با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۵۰ میلیون ریال با رایزنی‌های انجام‌شده با مسئولین وزارت علوم تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است که محیطی مطبوع برای ایجاد نشاط در دانشجویان و فراهم نمودن بستری مناسب برای تأمین روحیه برای بهتر درس خواندن دانشجویان است.

 

دکتر "محمدقاسم سحاب" افزود: در سایه تلاش معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه  این خوابگاه دانشجویی به امکانات ورزشی مجهز شده است که در سال آینده نیز امکانات بیشتری در راستای ایجاد محیط مطبوع برای دانشجویان به خوابگاه‌ دانشجویی نیز افزوده می‌شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به کوچکی شهر تفرش و کمبود امکانات، دانشگاه باید این کمبود امکانات در شهر را برای دانشجویان جبران نماید.

 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: دانشگاه تفرش در سال جاری در میان دانشگاه های متوسط کشور( دانشگاه های دارای ۲۰۰۰-۵۰۰۰ دانشجو) رتبه پنجم را کسب نموده است این در حالی است که رتبه‌های اول تا چهارم را دانشگاه‌هایی کسب نمودند که دارای رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه خود بودند.

 

دکتر "محمد حبیبی" افزود: این اتفاقات خوشایند در حوزه تربیت‌بدنی در دانشگاه تفرش در راستای تلاش اداره تربیت‌بدنی حمایت‌های بی‌دریغ ریاست دانشگاه محقق شده است که نمود آن در تشکیل منظم شورای ورزش دانشگاه و پیگیری مصوبات آن قابل‌رؤیت می‌باشد.

 

 پرویز رجبی رییس اداره تربیت‌بدنی و فوق‌برنامه دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: در جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه که با حضور مدیرکل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون صندوق رفاه وزارت علوم در آذرماه سال جاری در دانشگاه تفرش برگزار شد بر اساس گزارشات انجمن‌های ورزشی دانشگاه مبنی بر فرسوده بودن تجهیزات ورزشی در خوابگاه‌های دانشگاه مصوب گردید مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال برای راه‌اندازی اتاق تندرستی خوابگاه خواهران و مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال دیگر نیز بابت راه‌اندازی اتاق تندرستی پسران دانشگاه تخصیص یابد که اتاق تندرستی خواهران در خوابگاه الزهرا اکنون تجهیز و راه‌اندازی شده است.

 

لازم به ذکر است اتاق تندرستی و سلامت خوابگاه الزهرا با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون راه اندازی گردیده است که ۳۵۰ میلیون ریال آن از محل اعتبارات تربیت بدنی  وزارت علوم و مابقی توسط دانشگاه تامین گردیده است.

 

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس:روح ا... دواتگری  

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۴ فروردین ۱۳۹۶

نظر شما :