سمینار تخصصی آشنایی با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و فرصت‌های شغلی مرتبط در دانشگاه تفرش برگزار شد

سمینار تخصصی آشنایی با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و فرصت‌های شغلی مرتبط در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۵۴۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۹

سمینار تخصصی آشنایی با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و فرصت‌های شغلی مرتبط، به همت انجمن علمی مهندسی شیمی دانشگاه تفرش عصر روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵ برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، این سمینار با نگاهی ویژه و تخصصی به لحاظ فنی و آموزشی به صنعت نفت باهدف ارتقاء دانش صنعتی دانشجویان مهندسی شیمی با حضور معاون تأسیسات فراورش گاز هنگام، معاون دانشجویی وفرهنگی دانشگاه،مشاور انجمن علمی مهندسی شیمی  و دانشجویان این رشته و علاقه‌مندان به حوزه موضوعی سمینار، در محل سالن اجتماعات حاج نصیر برگزار گردید.

 

معاون تأسیسات فراورش گاز هنگام و کارمند نمونه منطقه قشم در سال 94 گفت: اهمیت و میدان دادن به نیروهای جوان که دانش و علاقه به فراگیری در حوزه کاری خوددارند به‌طور بالقوه مهره‌های ارزشمندی در آینده صنعت نفت تربیت می‌کند و به‌طورکلی رشد روزافزون صنعت کشور را به دنبال خواهد داشت.

 

مهندس امیر حصیمی در راستای همکاری دانشگاه و صنعت تصریح کرد: آموزش‌های صنعتی جوانان از دانشگاه‌ها می‌تواند گامی در جهت رشد شتابی در صنعت نفت باشد و دانشجویان با دریافتن اهمیت درس‌های آکادمیک دید بهتر و متفاوتی به دروس دانشگاهی خود پیدا می‌کنند و عمیق‌تر و اصولی‌تر به مطالعه آن‌ها می‌پردازند.

 

گفتنی است در این سمینار مهندس حصیمی در خصوص صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، بهره‌برداری نفت خام و گاز طبیعی، مخازن هیدروکربنی، مهندسی فرایند، اهمیت نرم‌افزارهای مهندسی شیمی به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

تقدیر از معاون تأسیسات فراورش گاز هنگام و برگزاری نشست پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۴ فروردین ۱۳۹۶

نظر شما :