نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه تفرش گشایش یافت

نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه تفرش گشایش یافت

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۵۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۸۷۲

 همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان "یادگار مادر" در صحن دانشکده علوم دانشگاه تفرش گشایش یافت.

 

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار روابط عمومی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته نمایشگاه یادگار مادر باهدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به همت کمیته عفاف و حجاب دانشگاه و به‌صورت ستادی و همکاری تشکل‌های دانشجویی در این دانشگاه گشایش یافت.

 

اعظم عسگری بابیان این‌که ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و آشنایی همگان با این مهم امری ضروری است اضافه کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف به‌واسطه معرفی شخصیت و زندگانی حضرت زهرا (س) در جامعه است.

 

دبیر کمیته عفاف و حجاب دانشگاه تفرش ادامه داد: حضرت زهرا (س) اسوه عفاف و حجاب برای زنان و دختران ما هستند بسیار شایسته بود که اقدام به برگزاری نمایشگاه یادگار مادر در دانشگاه تفرش نماییم چراکه حفظ، ترویج و تقویت فرهنگ حجاب و عفاف از نیازهای مهم جامعه است و دشمنان برای کم‌رنگ شدن این فرهنگ و بی‌تفاوتی جوانان نسبت به رعایت حجاب و عفاف در جامعه همه توان خود را به کار گرفته‌اند.

 

عسگری تصریح کرد: نسل جوان جامعه اسلامی، آینده‌سازان این جامعه هستند بنابراین نمود ارزش‌های اسلامی در زندگی شخصی و اجتماعی امری ضروری است

.

وی برگزاری مسابقات روزانه، پاسخگویی به سؤالات و شبهات، مسابقه کتاب‌خوانی، تریبون آزاد دانشجویی، همایش عفاف و حجاب و غرفه محصولات فرهنگی و حجاب را از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان نمود.

 

 نمایشگاه یادگار مادر از۸ لغایت ۱۵اسفند در صحن دانشکده علوم دانشگاه به‌منظور بازدید عموم دایر می‌باشد.

 

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: روح ا... دواتگری

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۴ فروردین ۱۳۹۶

نظر شما :