ادای احترام دانشگاهیان دانشگاه تفرش به مقام شامخ شهدای گمنام

ادای احترام دانشگاهیان دانشگاه تفرش به مقام شامخ شهدای گمنام

۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۵۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۹۵۷

ادای احترام دانشگاهیان دانشگاه تفرش به مقام شامخ شهدای گمنام

 

 همزمان با فرارسیدن ۲۵ فروردین سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه تفرش سرپرست دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، جمعی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ امام (ره) و شهیدان ادای احترام کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تفرش، سرپرست نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در این مراسم گفت:داشتن عمل خالص وجه گمنامی و وارد عرصه شدن شهادت از سوی شهدای گمنام است.

 

حجت الاسلام دکتر "  مهدی قاضی زاده" با بیان این که دنیا متاع اندک و بی ارزش است افزود: شهدای گمنام با تقدیم نمودن جان خود  و خویشتن داری در برابر ظواهر این دنیا  عملی بزرگ انجام داده و ثواب گمنامی خود را بعد از شهادت با خود بردند.

 

وی ادامه داد: از اینرو استفاده از شهدای گمنام به عنوان الگوهای ارزشمند در این مسیر پر خطر رسالت امروز ما است.

 

دکتر حمیدرضا صبا سرپرست دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: ما نیز باید در مجموعه مسئولیت های خود هم نزد خداوند متعال و هم در برابر شهدا که مردان بی ادعا تاریخ هستند جوابگو و مسئول باشیم.

 

در این مراسم شرکت کنندگان پس از قرائت فاتحه تربت پاک شهیدان گمنام را گلباران و عطر افشانی نموده و با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان تجدید میثاق کردند.

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس : روح ا... دواتگری

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۷ فروردین ۱۳۹۶

نظر شما :