مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه تفرش برگزار شد

مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۵۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۸۳۲
مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه تفرش برگزار شد

مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه تفرش برگزار شد

 

همزمان با فرارسیدن روز معلم و نکوداشت مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت از اساتید دانشگاه تفرش طی مراسمی تجلیل شد.

 

سرپرست دانشگاه تفرش در این آیین ضمن تبریک روز معلم به استادان گفت:ارتقاء و تعالی دانشگاه تفرش در یک فضای همدلی، هدف و منافع مشترک همه دانشگاهیان ازجمله اساتید است.

 

دکتر "حمیدرضا صبا"افزود: تشکیل اتاق فکربه منظور تصمیم گیری درسطوح مختلف  و استفاده از پتانسیل های همه افراد از جمله بسترهای لازم به منظور ارتقاء و تعالی دانشگاه تفرش است که تحقق آن نیازمند عزم و تلاش همه دانشگاهیان است.

 

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: شهید مطهری یکی از شخصیتهای برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام است که در کنار رازو نیاز با خداوند از علم، تقوا و معنویت برخوردار بود.

 

حجت الاسلام دکتر" سید مهدی قاضی زاده" افزود:  معلمان در کنار علم آموزی به دانشجویان و تلاش در  جهت فرهیختگی علمی آنان، تربیت و ارزشمندی را با اعمال خود به عنوان روند زندگی به دانشجویان عرضه می نمایند.

 

وی تصریح کرد: گستردگی علم و دانش در دین مبین اسلام برای پیروان خود از چنان وسعتی برخوردار است که امکان علم آموزی را برای همه مسلمانان به منظور فتح قله های علم و دانش فراهم نموده است.

 

اهداء لوح تقدیر و هدیه به استادان از برنامه جانبی این آیین بود.

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: ابوالفضل شاه حسینی

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

نظر شما :