مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در دانشگاه تفرش برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۵۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۹۳۴
مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در دانشگاه تفرش برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در دانشگاه تفرش برگزار شد

 

همزمان با فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر مراسمی روزدوشنبه یازدهم اردیبهشت با حضورسرپرست دانشگاه،سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیر عامل شرکت پدیده پاک طراوت و کارکنان شرکتی دانشگاه تفرش در سالن آمفی‌تئاتر حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزار شد.

 

سرپرست دانشگاه تفرش در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت:امنیت ایجاد شده در جامعه مرهون ایثارگری و جانفشانی جانبازان به عنوان شهدای زنده است.

 

دکتر "حمیدرضا صبا" با بیان این که جانبازان رسالت شهدا را با جانفشانی خود به سرانجام رسانده اندافزود: جانبازان با گذشتن از سلامت جسم خود ضمن حمایت از کیان کشور در برابر متجاوزان در هشت سال دفاع مقدس در درگاه خداوند دارای منزلت همانند شهدا هستند.

 

وی ادامه داد: اینک که بستر خدمتگزاری و انجام وظیفه ما به مردم در سایه تلاش و رشادت جانبازان مهیا شده است باید برای حل مشکلات آنان بکوشیم.

 

سرپرست دانشگاه با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر تصریح کرد: کارگران به عنوان قشرزحمت کش و آسیب پذیر جامعه در جایگاه مسئولیتی از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند که رسیدگی به مشکلات آنان نیز در اولویت کاری مجموعه مدیریتی دانشگاه تفرش قرار گرفته است.

 

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این مراسم  ضمن تبریک روز جانباز و روز کارگر گفت: در دین مبین اسلام به موضوع کار و کارگر تاکید فراوان شده و کار همراه با تقوا و کوشش از ارزش والایی برخوردار است.

 

حجت الاسلام دکتر" سیدمهدی قاضی زاده" با بیان این که اگر تلاش و کوشش در هر شغلی رعایت گردد قدرت اقتصادی کشور افزایش می یابد ادامه داد:  ثمرات این افزایش قدرت اقتصادی کشوربه سفره های خانواد ه ها بر می گردد.

 

وی ادامه داد: جانبازان نیز با قصد الهی و حفظ کیان کشور و نظام قدم در راه دفاع از کشور در برابر دشمن نهادند که این امر نیز در دین مبین اسلام از ارزش والا برخوردار می باشد.

 

در پایان این مراسم با اهدای هدایا و گل از کارکنان شرکتی و جانبازان دانشگاه تفرش تجلیل شد.

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: ابوالفضل شاه حسینی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

نظر شما :