برگزاری نشست صمیمی سرپرست دانشگاه تفرش با کارکنان

برگزاری نشست صمیمی سرپرست دانشگاه تفرش با کارکنان

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۲۵۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۹۹۹
برگزاری نشست صمیمی سرپرست دانشگاه تفرش با کارکنان

برگزاری نشست صمیمی سرپرست دانشگاه تفرش با کارکنان

 

نشست صمیمی دکتر حمیدرضا صبا سرپرست دانشگاه تفرش با کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

 

 به گزارش روابط عمومی، در این دیدار که روز یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور معاونت های آموزشی واداری مالی دانشگاه در سالن آمفی‌تئاتر حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد، سرپرست دانشگاه تفرش بر حل مسائل و مشکلات کارکنان این واحد دانشگاهی در فضای همدلی و همراه با آرامش تأکید کرد.

 

دکتر"حمیدرضا صبا" افزود: توسعه کمی و کیفی دانشگاه همراه با افزایش تعداد هیات علمی، تعداددانشجو و افزایش رشته از مهم‌ترین برنامه‌های موجود دررسیدن به افق‌های توسعه و پیشرفت دانشگاه تفرش است.

 

وی بابیان این‌که تحقق بحث توسعه دانشگاه نیازمند بازنگری و برنامه‌ریزی مدون است تصریح کرد: ارتقاء دانشگاه نیازمند مشارکت و حمایت همه‌جانبه دانشگاهیان دانشگاه و در اولویت قرار دادن منافع جمعی است.

 

سرپرست دانشگاه تفرش برنامه‌ریزی جهت ایجاد رشته‌های علوم انسانی و استفاده از ظرفیت دانشگاه تفرش در رشته‌های نو و دارای بازار کار و مورد نیاز جامعه را از برنامه‌های این دانشگاه در راستای توسعه عنوان نمود و اضافه کرد: اقدامات اولیه برای تحقق این امر از سوی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی آغاز گردیده است.

 

در ادامه چند تن از کارکنان دانشگاه تفرش به نمایندگی از دیگر کارکنان با ارائه نظرات خود، برخی مطالبات و دغدغه‌های پیش روی این بخش از دانشگاهیان را مطرح و از سوی رئیس دانشگاه و اعضای هیئت‌رئیسه به این سؤالات پاسخ داده شد.

 

تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: ابوالفضل شاه حسینی

 

 

 

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

نظر شما :