برپایی نمایشگاه "دستاوردها و فرصت ها" در دانشگاه تفرش

۰۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۷ کد : ۲۵۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۰۷

در آستانه فرا رسیدن هفته دولت نمایشگاه "دستاوردها و فرصت ها" صبح شنبه اول شهریورماه سال جاری در صحن دانشکده مهندسی دانشگاه تفرش گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی در این نمایشگاه  که با هدف ارائه عمومی دستاوردهای دانشگاه تفرش در حوزه های آموزشی،پژوهشی،عمرانی و فرهنگی برپا شده است، پروژه های عمرانی، کتب چاپ شده توسط اساتید ،فعالیت ها و پروژه های پژوهشی  اساتید،ثبت اختراع  و فعالیت های آموزشی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه تفرش در حاشیه افتتاح این نمایشگاه  افزود: نمایشگاه" دستاوردها و فرصت های" دانشگاه تفرش با هدف اطلاع رسانی شفاف اقدامات پژوهشی و آموزشی دانشگاه تفرش به مخاطبان دانشگاهی، نخبگان و عموم مردم در طول هفته دولت برپا شده است.

"محمدرضا پرنیانپور" افزود: اتخاذ "هفته درهای باز" در طول هفته دولت به منظور معرفی دستاوردها دانشگاه به عموم شهروندان، دانشجویان و دانش آموزان توسط ستاد بزرگداشت هفته دولت دانشگاه تفرش از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

وی ارائه جدول مقایسه تعداد شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان و درصد قبولی دانشگاه تفرش در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 1392، و عرضه بیش از 13 طرح پژوهشی توسط اساتید و دانشجویان از قبیل دستگاه ردیاب خورشیدی، دستگاه تست خمش، دستگاه پل قوسی، پروژه آزمایش پمپ سری و موازی و ثبت اختراع قالب لغزنده برای اجرای تیغه های بتنی تری دی و سایر انواع دیوارها و تیغه ها را از جمله طرح های آموزشی و پژوهشی نمایشگاه "دستاوردها و فرصت ها" دانشگاه تفرش عنوان نمود.

این نمایشگاه تا پایان هفته دولت به منظور بازدید عموم دایر می باشد.

 

آخرین ویرایش۰۲ شهریور ۱۳۹۳

نظر شما :