برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مسجد دانشگاه تفرش

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۹:۲۱ کد : ۲۶۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۳۶
آئین احیای لیله القدر در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و عزاداری شب شهادت امیرالمؤمنین، حضرت علی (ع) در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دانشگاه تفرش به همت کانون اهل بیت علیهم السلام با شکوه خاصی برگزار شد.
برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مسجد دانشگاه تفرش

به گزارش روابط عمومی ، دانشجویان مؤمن و شب‌زنده‌دار دانشگاه تفرش در شب بیست ویکم از ماه مبارک رمضان با حضور باشکوه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دانشگاه شب تقدیر را به استغفار، توبه و استغاثه سپری و به یاد لحظات غمبار فراق و عروج روح ملکوتی آن حضرت، با برگزاری عزاداری، عشق و ارادت خود را به ساحت آسمانی آن امام همام ابراز کردند.

 

حجت‌الاسلام ماهری در این مراسم پرفیض گفت: روزه فقط گرسنگی و تشنگی نیست بلکه انسان باید دنبال ارتباط حقیقی با خداوند باشد.

 

 وی تصریح کرد: شب قدر تکرار نیست و پله صعود انسان است که با ایجاد رابطه واقعی سعی کند هرسال از سال قبل بهتر بوده و رابطه واقعی باخدا در او ایجاد گردد.

 

وی اظهار کرد: بعد از توبه و بخشیده شدن بنده از سوی خدا در این شب‌ها که از هزار ماه برتر است، مهم این است که انسان بازگشت به گناه نکند و تمهیدی بیندیشد به جهنمی که برای خودساخته بود و باید از آن رهایی پیدا می‌کرد، برنگردد.

 

قرائت دعای جوشن کبیر، تلاوت مجلسی قرآن کریم، عزاداری و مراسم احیا و قرآن به سر گذاشتن از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

 

 این مراسم معنوی با توزیع غذای سحری در بامداد خاتمه یافت.

 

 

آخرین ویرایش۱۴ تیر ۱۳۹۶

( ۱۰ )

نظر شما :