آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۰ کد : ۲۸۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۸۸
آیین دانش آموختگی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشددانشگاه تفرش عصر روز یکشنبه با حضور رئیس دانشگاه، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین، دانشجویان و خانواده دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر و در محیطی گرم و صمیمانه برگزارشد .
آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه تفرش در این آیین گفت: همزمان با فارغ التحصیلی برگی دیگر از زندگی از جمله ادامه تحصیل خدمت سربازی و ورود به بازار کار برای دانش آموختگان آغاز می گردد که موفقیت در این موارد نیازمند داشتن برنامه مدون و منظم از سوی دانشجویان است.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: با توجه به شرایط فعلی جامعه و تراکم فارغ التحصیلان  کسب کار تخصصی نیازمند بهره مندی بهتر و بهینه از دوران تحصیل است زیرا دانشجویانی که بهترین استفاده را از دوران تحصیل خود برده اند از شانس بیشتری برای کسب شغل مناسب در بازار کار برخوردار می باشند.

وی با بیان اینکه رسیدن به شرایط مناسب کاری در گرو استفاده حداکثری از تمام موقعیت ها است تصریح کرد:داشتن حس مسئولیت، وقت شناسی و استفاده بهینه از نیروی جوانی سه مولفه مهم در دستیابی به کسب و کار مناسب است.

رییس دانشگاه تفرش تصریح کرد:ماموریت کنونی دانشگاه ها ایجاد روحیه کارآفرینی در بین دانشجویان در کنار ماموریت آموزشی است زیرا رسیدن به موفقیت و هدف در گرو ایجاد انگیزه کارآفرینی در کسب آینده درخشان است.

دکتر صبا با اشاره به راه اندازی جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه تفرش اظهار داشت: دانش آموختگان دانشگاه تفرش با عضویت در جامعه فارغ التحصیلان این دانشگاه می توانند با حضور در نشست های سالیانه این دانشگاه  ضمن بهره مندی ازارتباط میان جامعه فارغ التحصیلان با دانشگاه از تجارب یکدیگر نیز استفاده نمایند.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: دوران تحصیل شما در دانشگاه دوران نسبتا راحتی نسبت به دورانی است که از این به بعد سپری می نمایید.

حجت الاسلام دکتر سید "مهدی قاضی زاده" افزود:دوران دانشجویی میدان تمرین و کسب تجربه ومهارت برای ورود به میدان کارزار زندگی است که باید فارغ التحصیلان با کسب مهارت وروحیه نوآوری معادلات چند مجهولی را حل و آینده موفقیت آمیزی را برای خود و کشور رقم زنند.

در این آیین که به همت روابط عمومی و معاونت آموزشی دانشگاه تفرش و با حضور خانواده های دانشجویان برگزار شد، برنامه های شاد و مفرح از جمله پخش کلیپ ، استندآپ کمدی، شعبده بازی، موسیقی سنتی ،  اهداء جوایز و تندیس به  دانشجویان ممتاز مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ، اهدا لوح یادمان دانش آموختگی و اجرا مراسم زیبای سوگند نامه برگزار گردید.


تمام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: روح ا... دواتگری

آخرین ویرایش۱۱ مهر ۱۳۹۶

( ۵ )

نظر شما :