تجمع دانشگاهیان دانشگاه تفرش در محکومیت اظهارات ترامپ

۲۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۴:۲۸ کد : ۲۹۶۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۷۸۵
دانشگاهیان دانشگاه تفرش در محکومیت اظهارات جمعه شب ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در صحن مسجد این دانشگاه تجمع برگزار نمودند.
تجمع دانشگاهیان دانشگاه  تفرش در محکومیت اظهارات ترامپ

 

به گزارش روابط عمومی، دانشگاهیان  دانشگاه تفرش پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله، مواضع ضدایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش نیز در این تجمع اعتراضی گفت: امریکا به دنبال  هدایت جهانیان به سمت دهکده جهانی با محوریت بسط و گسترش رابطه عرضی خدا و انسان برای جهانیان است.

دکتر "محمد حبیبی" با بیان این که امام خمینی (ره) با تاسی از مکتب اهل بیت و قیام عاشورا امام حسین (ع) گفتگوی نوینی را در مقابل گفتگوی تمدنی غرب شکل داد افزود: گفتگوی امام خمینی (ره) با ظهور امام زمان (عج) به دهکده جهانی می انجامد که قطعاً متفاوت با دهکده جهانی مدنظر  تمدن غرب و در راس آن امریکا است.

وی ادامه داد: رویارویی امریکا و ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ شکل تازه ای به خود گرفت که ثمره آن احساس ترس شدید امریکا از صادر نمودن انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت نرم جمهوری اسلامی و یادگار امام خمینی (ره) است که قدرت چشمگیر آن در سرنگونی داعش و توطئه های دشمنان موجبات ترس امریکا از این نهاد انقلابی را فراهم نموده است.

وی افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران ضمن حمایت از ولایت فقیه در مسیر قیام عاشورا حرکت نموده و با اتحاد و وحدت، توطئه دشمنان اسلام را خنثی  می نماید.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام نمودند.

انتهای پیام

خبرنگار:سمیه هدایتی

عکس: روح ا... دواتگری

آخرین ویرایش۲۹ مهر ۱۳۹۶

نظر شما :