همایش بین المللی استکبار ستیزی در دانشگاه تفرش برگزار می گردد

۰۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۴۵ کد : ۲۹۸۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۶۰
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش از برگزاری همایش بین المللی استکبار ستیزی همزمان با هفته استکبار ستیزی در این دانشگاه خبر داد.

 

" محمدمهدی مسجدی" روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: هفته استکبارستیزی سال جاری با توجه به سخنرانی های اخیر رئیس جمهور آمریکا و همچنین درخواست اخیر 13 قانون گذار مبنی بر تشدید بازرسی های هسته ای ایران رنگ و بوی دیگری خواهد داشت و با توجه به رسالتی که رهبر معظم انقلاب بر عهده جنبش دانشجویی مبنی بر همگانی سازی گفتمان استکبار ستیزی در جامعه  قرار داده است لازم دیدیم تا همایش استکبار ستیزی برگزار کنیم.

وی ادامه داد:اما این مربوط به حوزه دانشجویی است و انتظار می رود مسئولین کشوری نیز با توجه به نتایج اعتماد استکبار جهانی که نمونه کامل آن وعده وعیدهای آمریکا به ایران بوده است از خواب غفلت بیدار شوند و از راه مبارزه با استکبار به کسب آبرو و شهرت بپردازند؛ کما اینکه دلیل شهرت بین المللی امام خمینی (ره) نیز همین روحیه استکبار ستیزی ایشان بود.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش  با یادآوری سخن امام خمینی مبنی بر این که هر موقع دیدید که دشمن از کار شما شاد شده است بدانید اشتباه کرده اید و هرگاه دشمن از کرده شما عصبانی شد بدانید درست عمل کرده اید ادامه داد: همانطور هم که دیدیم عصبانیت آمریکا از سپاه هم بخاطر همین خوی استکبار ستیزی آن است که ما هم از این عزم و اقتدار سپاه حمایت نموده و همچنین از مسئولین کشوری هم انتظار داریم تا استقلال سیاسی و اقتصادی خود را حفظ نمایند که این همان تجلّی سخنان حضرت امام و مقام معظم رهبری می باشد.

دبیر کمیته سیاسی-اجتماعی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: سه برنامه مناظره با موضوع " تسخیر لانه جاسوسی، پیامدها و نتایج آن "، همایش بین المللی و تریبون آزاد با موضوع " مذاکره با استکبار، اری یا خیر؟" همزمان با هفته استکبار ستیزی در دانشگاه تفرش برگزار می گردد.

 

"سجاد صفرپور"با اشاره به برگزاری همایش  بین المللی استکبار ستیزی در  تاریخ دوشنبه هشتم آبان ماه سال جاری در دانشگاه تفرش افزود: ما سعی کردیم در این مراسم از چهره هایی که درون خود استکبار رشد پیدا کرده اند و چهره هایی هستند علیه استکبار و از امکانات آنها استفاده کرده اند ولی تغییر رویه داده اند و بعضا هم مسلمان شده اند، استفاده کنیم.

وی افزود: این همایش با حضور  مهمانانی از جمله  "سهیل اسعد " از اندیشمندان زمان حال و ساکن آرژانتین که 25 موسسه اسلامی را در این کشور تاسیس و آنها را اداره می نماید برگزار می گردد که سعی داریم  با  دیگر مهمانان به صورت ویدئو کنفرانس از خود کشور امریکا ارتباط برقرار نماییم.

دبیر کمیته سیاسی-اجتماعی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش قرائت بیانیه در نماز جمعه و  برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر استکبارستیزی را از دیگر برنامه های  گرامیداشت هفته استکبار ستیزی در دانشگاه تفرش عنوان کرد.

 

انتهای پیام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۱۰ آبان ۱۳۹۶

( ۱ )

نظر شما :