نشست صمیمی سرپرست دانشگاه تفرش با کارکنان

۲۳ دی ۱۳۹۲ | ۱۶:۳۳ کد : ۳۰ اخبار
تعداد بازدید:۸۸۸

همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و آغاز هفته وحدت نشست مشترک کارکنان و سرپرست دانشگاه تفرش روز دوشنبه  با استقبال گسترده در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر  این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه تفرش در این نشست  گفت: نیروی انسانی هر سازمان بزرگترین سرمایه آن محسوب می شود از اینرو مقدمات مشارکت حداکثری کارکنان در اداره دانشگاه در مدیریت جدید فراهم گردیده است.

دکتر "محمد قاسم سحاب" با بیان اینکه نگریستن به امکانات موجود  الویت اساسی  مدیریت برای اداره دانشگاه است افزود: در مقطع فعلی در اداره دانشگاه به امکانات  موجود از لحاظ فیزیکی و تشکیلاتی نگریسته و نظام مدیریتی بر اساس این فاکتور انجام می گیرد.

وی تصریح کرد:از این رو به منظور رسیدن به بهبود کیفی و ساماندهی وضع موجود ، برنامه پنج ساله توسعه دانشگاه تفرش تدوین  می گردد.

سرپرست دانشگاه تفرش ادامه داد: در صورت تدوین این برنامه ، واحد های مختلف  دانشگاه می بایست بر اساس این برنامه اقدام به ارتقاء و توسعه  دانشگاه  نمایند.

دکتر سحاب ساماندهی اهداف بر اساس وضع موجود و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری را از مهمترین اهداف برنامه پنج ساله توسعه دانشگاه تفرش عنوان نمود.

بیان نکات، مطالب و پرسش هایی از سوی کارکنان و پاسخگویی توسط سرپرست و معاونین پایان بخش این نشست صمیمانه بود.

آخرین ویرایش۲۳ دی ۱۳۹۲

نظر شما :