آیین دانش آموختگی دانشگاه تفرش برگزار شد

۲۳ مهر ۱۳۹۳ | ۲۲:۲۶ کد : ۳۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۰۸

دومین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه تفرش روز چهارشنبه  با حضور  رئیس،معاونین، مدیران ،کارکنان و دانشجویان در  سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر  این دانشگاه تفرش برگزار شد.

رییس دانشگاه تفرش در این آیین گفت: آیین فارغ التحصیلی  جشنی است به مناسبت موفقیت در کسب یک مرتبه علمی و کسب مدارج عالیه تحصیلی و سپری نمودن دوران سخت توام با تلاش چندین ساله برای کسب علم و دانش است.

دکتر "محمد قاسم سحاب" با بیان این که دانش آموختگان دانشگاهی بازوی کمکی مراکز آموزش عالی هستند زیرا آینده کشور در گرو همت آنان است افزود:رسالت کنونی دانشجویان توسعه کشور  با همت بلند و برافراشته نمودن نام ایران اسلامی بر قلل رفیع  علمی جهان است.

وی اظهار امیدواری کرد: به همت فارغ التحصیلان دانشگاه، در آینده نزدیک جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه تفرش به منظور ارتباط نزدیک بین دانشجویان و دانشگاه تاسیس شود.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش نیز در این مراسم   گفت: فارغ التحصیلان  دانشگاه تفرش در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری خوش درخشیده اند که این نشان از این حقیقت دارد که خروجی های این دانشگاه هنوز درخشان است.

دکتر "مهدی جعفری پناه"با اشاره به اینکه 236 نفر از فارغ التحصیلان رشته های مختلف این دانشگاه در آزمون کارشناسی ارشد سال 93 در دانشگاههای دولتی کشور  پذیرفته شده اند افزود:درصد متوسط پذیرفته شدگان این دانشگاه در آزمون های کارشناسی ارشد سال92، 32/13 درصد    می باشد که این آمار بالاتر از آمار متوسط پذیرفته شدگان سایر دانشگاه ها  مطرح که حدود 40 درصد  است می باشد.

در این مراسم از 70 دانش آموخته دانشگاه تفرش و دانشجویان ممتاز مقاطع کارشناسی با اهدای لوح یادبود و جوایزی تقدیر شد.

 

-

 

 


 


 


 

آخرین ویرایش۲۳ مهر ۱۳۹۳

نظر شما :