درخشش دانشجوی دانشگاه تفرش در سومین دوره مسابقات بین المللی شین کاراته بانوان

۱۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۶ کد : ۳۰۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۱۱
رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه تفرش از درخشش دانشجوی این دانشگاه در سومین دوره مسابقات بین المللی شین کاراته بانوان خبر داد.

 

پرویز رجبی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: :  در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان یزد برگزار شد مینا پور بابایی دانشجوی ترم سه کارشناسی مهندسی صنایع دانشگاه تفرش موفق به کسب مدال طلا پس از شش مبارزه پیاپی دریکروزگردید.

 وی ادامه داد: در این مسابقات 345 ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم کاراته ایران با کسب 17 مدال طلا،13 نقره و36 مدال برنز بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد.

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه تفرش تصریح کرد: همچنین تیم کاراته عراق با کسب سه مدال طلا ، 2 نقره و یک مدال برنز نائب قهرمان شد و همچنین ورزشکاران کاراته کشور افغانستان نیز با کسب یک مدال طلا و 3برنز بر سکوی سوم ایستادند.

 گفتنی است سومین دوره مسابقات بین المللی شین کاراته بانوان روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه باحضور بیش از 300 نفر بانوی کاراته کا از کشورهای ایران, عراق, پاکستان, افعانستان و ترکیه در رده های سنی نونهالان, نوجوانان, جوانان و بزرگسالان در اوزان مختلف  به مدت یک روز به میزبانی هیات کاراته استان یزد در سالن شهید صدوقی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام

خبرنگار: سمیه هدایتی

آخرین ویرایش۱۳ آبان ۱۳۹۶

( ۳ )

نظر شما :