آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۴۰ کد : ۳۰۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۶۲
آیین تکریم و تجلیل ۹نفر از کارکنان بازنشسته دانشگاه تفرش روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه با حضور مسئولین و کارکنان در سالن گردهمایی حاج ابراهیم کاریابی این دانشگاه برگزار شد.
آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه تفرش در این آیین گفت: دوران بازنشستگی دوران میمون و مبارک برای تمامی افرادی است وتکریم و تجلیل از این عزیزان یکی از وظایف و رسالت های مهم این دانشگاه است.

دکتر " حمیدرضا صبا" افزود: در آینده نزدیک کانون بازنشستگان دانشگاه تفرش با هدف تعامل دانشگاه با بازنشستگان و انتقال تجارب این عزیزان در راه توسعه و پیشرفت دانشگاه ایجاد خواهد شد.

وی برگزاری نشست های ماهیانه با بازنشستگان و پیگیری بیمه تکمیلی بازنشستگان شرکتی این دانشگاه را از دیگر رسالت های این دانشگاه در خدمت به قشر بازنشسته عنوان نمود و افزود: هیئت رئیسه دانشگاه تفرش با افتخار در کنار بازنشستگان در حل مشکلات آنان می باشد.

 

معاونت اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه تفرش نیز در  این آیین گفت: بازنشستگان سرمایه های معنوی دانشگاه می باشند که سی سال از عمر شریف خود را در راه خدمت صادقانه به این دانشگاه صرف نموده و هم اکنون به افتخار بازنشستگی نائل شده اند.

دکتر نبی الله گودرزوند چگینی افزود:  هدف نهایی مجموعه مدیریتی دانشگاه تفرش رشد و تعالی دانشگاه تفرش است  که در این راه از پتانسیل  تمامی آحاد دانشگاهیان استفاده می نماییم.


در پایان مراسم که با اجرای چند برنامه فرهنگی همراه بود با اهدا لوح تقدیر از همکاران بازنشسته دانشگاه با اهداء لوح یادبود و هدیه تقدیر و تجلیل شد

انتهای پیام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس : روح ا... دواتگری

آخرین ویرایش۱۶ آبان ۱۳۹۶

نظر شما :

علیرضا قدمی ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۲
با سلام و عرض خسته نباشی بابت برگزاری این مراسم از تمام دوستان سپاسگزارم
پاسخ مدیر سایت ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۰۸:۱۳

با سلام

انجام وظیفه بود.