آیین معارفه انجمن اسلامی پیشرو دانشگاه تفرش برگزارشد

۲۱ آذر ۱۳۹۶ | ۰۹:۵۹ کد : ۳۱۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۳۸
آیین معارفه انجمن اسلامی پیشرو دانشگاه تفرش شامگاه دوشنبه با حضور هیئت رئیسه، مدیر فرهنگی، اساتید، اعضاء انجمن اسلامی پیشرو و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر این دانشگاه برگزارشد.
آیین معارفه انجمن اسلامی پیشرو دانشگاه تفرش برگزارشد

به گزارش روابط عمومی ، معاون  دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش در این آیین گفت: مراکز علمی پایه گذار توسعه و پیشرفت کشور در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی می باشند و وجود علایق و افکار مختلف در محیط های دانشگاهی که محیط متعالی می باشند باعث می گردد هر کدام از این علایق و افکار از منظر های مختلف به یک موضوع بنگرند.

دکتر "محمد حبیبی" افزود: سه تشکل موجود در دانشگاه تفرش قانونمند بوده و در چارچوب قانون بدون شتابزدگی و تندروی در محیط دانشگاهی برای رسیدن به هدف خود که تعالی دانشگاه و کشور می باشد در حال حرکت می باشند.

وی تصریح کرد: دانشجو موذن جامعه است و مسئولیت خطیری بر عهده قشر دانشگاهی می باشد از اینرو تشکل های دانشگاهی باید در مسیر تعالی جامعه از هیچ کوششی فرو گذار نباشند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش ادامه داد: کشور ما نیازمند آن است تا تشکل های دانشجویی در سایه دقت، آزادگی و بدون تعصب تصمیمی درست گرفته تا در آینده کشوری داشته باشیم که در آن حقانیت، شایسته سالاری و عدالت وجود داشته و همه در چارچوپ قانون کار و فعالیت نمایند.

انجام آیین معارفه، اجرای موسیقی سنتی و تئاتر از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

 

انتهای پیام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: روح ا... دواتگری

 

 

 

 

آخرین ویرایش۲۶ آذر ۱۳۹۶

( ۱ )

نظر شما :