برگزاری جلسه ماهیانه انجمن تفرشی ها در دانشگاه تفرش

۰۴ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۷ کد : ۳۱۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۶۴
جلسه ماهیانه انجمن تفرشی ها به دعوت دانشگاه تفرش با حضور رییس و معاونین دانشگاه ، خیرین و تعدادی از شهروندان تفرشی و اعضاء انجمن تفرشی های مقیم تهران عصر روز یکشنبه سوم دی ماه در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.
برگزاری جلسه ماهیانه انجمن تفرشی ها در دانشگاه تفرش

به گزارش روابط عمومی، رییس دانشگاه تفرش در این نشست گفت: خیرین حامی دانشگاه تفرش در سنوات گذشته با احداث بناهای خیرساز این دانشگاه را مورد حمایت های مادی و معنوی خود قرار داده اند.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: حمایت های خیرین همواره دلگرم کننده مسئولین دانشگاه و منشاء خدمات ارزنده به آیندگان در سالیان آتی خواهد بود.

عبدالحسین یعقوبی نسب خیر احداث کننده ساختمان اداری و آموزشی در دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت:  کلنگ احداث این ساختمان در سال 93 در قالب طرح های 50 درصدی با حضور خیرین دانشگاه ساز کشور و خیرین حامی دانشگاه در دانشگاه تفرش بر زمین زده شد که این پروژه تاکنون از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار می باشد.

وی افزود: در صورت حمایت وزارت علوم و دولت خوابگاه دانشجویی در دانشگاه تفرش در قالب طرح های 50 درصدی احداث می نمایم.

رئیس انجمن تفرشی های مقیم تهران نیز در این مراسم گفت: اقدام خیرین در ایجاد بناهای علمی آموزشی در دانشگاه تفرش نشانه عشق آنان به آبادانی  و پیشرفت ایران بوده است.

مهندس ایرج حسابی با اشاره  به سابقه تاسیس انجمن تفرشی های مقیم تهران در سال 1327 در تهران افزود: پروفسور حسابی ارتباط با همشهریان را اتاق فکر برای آبادانی شهر و مملکت می دانستند و تعامل امروز همشهریان تفرشی در این انجمن بستری برای توسعه و پیشرفت ایران است.

در پایان این مراسم که اعضاء انجمن تفرشی های مقیم تهران و خیرین حامی دانشگاه تفرش و جمعی از شهروندان تفرشی حضور داشتند شرکت کنندگان ضمن ارائه پیشنهادات و انتقادات خود خواستار وحدت و همدلی مردم و مسئولین برای توسعه و پیشرفت شهرستان و دانشگاه تفرش شدند.

بازدید از ساختمان اداری آموزشی یعقوبی نسب از دیگر برنامه جانبی این نشست بود.

 


انتهای پیام

خبرنگار: سمیه هدایتی

عکس: روح ا... دواتگری

آخرین ویرایش۰۸ بهمن ۱۳۹۶

نظر شما :