مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تفرش برگزار شد

۱۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰ کد : ۳۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۵

مراسم بزرگداشت روز دانشجو روز یکشنبه  با حضور  سرپرست نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی،معاونت فرهنگی و دانشجویی،مدیران و دانشجویان در سالن اجتماعات حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این مراسم گفت: اولین جرقه های جنبش دانشجویی در ایران قبل از انقلاب و با شهادت سه شهید دانشجو در سال 1332 در دانشکده فنی دانشگاه تهران زده و با اقدام استکبار ستیزی این سه شهید ادامه پیدا کرد.

حجت الاسلام "رسول ظرافت" با بیان این که جنبش دانشجویی ایران  قبل از انقلاب در برابر استبداد و بعد از آن در برابر استکبار ایستاد افزود:آرمان خواهی، استکبار ستیزی و عدالت خواهی  و تلاش برای حفظ استقلال مهمترین رسالت جنبش دانشجویی است که باید توسط دانشجویان دنبال گردد.

وی اظهار داشت: در عصر کنونی نیز دانشجویان باید به این باور برسند که می توانند با اتکاء به نبوغ علمی خود شعار ما می توانیم را در جهان طنین انداز نمایند.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش تصریح کرد: روحیه استکبار، حفظ منافع خود و وابسته نمودن ملت ها به خود است که ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استعمار و خنثی نمودن نقشه های آنان رسالت دانشجویان در عصر کنونی است.

در پایان این مراسم از دانشجویان رتبه اول علمی و  فعال در  عرصه های فرهنگی واجتماعی با اهدا لوح یادبود و جوایز تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

آخرین ویرایش۱۶ آذر ۱۳۹۳

نظر شما :