بیانیه دانشگاه تفرش به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۱۸ کد : ۳۲۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۳۹
دانشگاه تفرش به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادرکرد. به گزارش روابط عمومی ،متن بیانیه به این شرح است:
بیانیه دانشگاه تفرش به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

 

 

باسمه تعالی

 دهه فجر مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است . مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

والفجر و لیال عشر....

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه ه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.

تقارن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی و بیان سلحشوری ها و دلاورمردی های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی  به جهانیان است. مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی در طلیعه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، همانند کوهی استوار و باصلابت، در پیروی از ولی امر زمان خود، در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی ایستاده‌اند و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌ورزند و با بصیرتی مثال زدنی، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند.

 

بی تردید دانشگاهیان دانشگاه تفرش دست در دست مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار شهرستان تفرش ، تحت رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) امسال نیز به مانند سال های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، داشته و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خواهند داشت.

 

                                                                                          دانشگاه تفرش

آخرین ویرایش۲۹ بهمن ۱۳۹۶

( ۱ )

نظر شما :