نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه تفرش با اعضای شورای اسلامی شهر تفرش برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه تفرش در این نشست ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور اعضای شورای شهر تفرش در دانشگاه گفت: دانشگاه تفرش با قدمتی بیش از 30 سال دارای پتانسیل بالقوه شامل اساتید هیأت علمی مجرب و توانمند، کارمندان پرتلاش و دلسوز، دانشجویان علاقه مند، زیر ساختها، تأسیسات زیربنایی می باشد.
دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: دانشگاه امکان انجام فعالیت آموزشی بالغ بر شش هزار دانشجو در رشته های فنی مهندسی و بین رشتهای در راستای استفاده از این پتانسیل بالقوه تمایل وافر و وظیفه دارد تعامل و همکاری همه جانبه ای با شورای محترم شهر به نمایندگی از شهر تفرش داشته باشد، بطوریکه از ظرفیت و توانمندی دانشگاه حداکثر بهره برداری انجام پذیرد.
وی ادامه داد:دانشگاه تفرش در راستای مأموریت دانشگاه نسل دوم، سوم و چهارم، زیر ساختهای اولیه در بخشهای مختلف پژوهشی، مراکز رشد، شرکتهای دانش بنیان، ارتباط با صنعت را دارا می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر تفرش نیز در این نشست گفت: این نشست با هدف استفاده از ظرفیت دانشگاه تفرش از جمله اساتید و دانشجویان برای کمک به شورای شهر و شهرداری انجام شده است.
"علی لطفی" افزود: یکی از اولویت های شورای شهر تعامل با شهروندان و مسئولان و گام نهادن در عرصه های کارو فعالیت موفق تراز گذشته است.
در این نشست مقرر گردید شورای محترم شهر، لیستی از نیازها و مشکلات سطح شهر را در اختیار دانشگاه قرار داده تا حسب مورد در خصوص هر یک در قالب توافق نامه هائی زمینه های عملی، تحقق این تعامل و همکاری مهیا و فراهم گردد. در این راستا کارگروههای مرتبط تشکیل تا به صورت عملیاتی موضوع را پیگیری نمایند.
ایجاد زمینه های مختلف همکاری بین شورای شهر و دانشگاه تفرش در زمینه ارائه خدمات گسترده آموزشی و کمک آموزشی به بخشهای مختلف خصوصی و دولتی در قالب برنامهریزی آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت، ارائه فعالیتهای پژوهشی توسط دانشگاه ، برقراری ارتباط بین صنعتگران واحدهای صنفی کوچک با دانشگاه در قالب مراکز رشد. همکاری در خصوص مسائل مربوط به گردشگری با توجه به وجود پتانسیل بالقوه در شهر و منطقه. تقویت برقراری ارتباط با صنعت، اختصاص دفتر به شورای شهر و انجمن تفرشی ها در دانشگاه تفرش به منظور حضور در جلسات و کارگروههای تشکیل شده از مهمترین مصوبات این نشست بود.
نظر شما :