نشست مشترک هیئت رئیسه دانشگاه تفرش با اعضای شورای اسلامی شهر تفرش برگزار گردید

۰۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۱ کد : ۳۳۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۵۶
نشست هیئت رئیسه و مسئولان دانشگاه تفرش با اعضای شورای اسلامی شهر تفرش با هدف تعامل دوجانبه و استفاده از ظرفیت و پتانسیل های علمی و پژوهشی دانشگاه تفرش روز دوشنبه هشتم اسفندماه در سالن گردهمایی مرحوم کاریابی این دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  رئیس دانشگاه تفرش در این نشست ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور اعضای شورای شهر تفرش در دانشگاه گفت: دانشگاه تفرش با قدمتی بیش از 30 سال دارای پتانسیل بالقوه شامل اساتید هیأت علمی مجرب و توانمند، کارمندان پرتلاش و دلسوز، دانشجویان علاقه‏ مند، زیر ساخت‏ها، تأسیسات زیربنایی می‏ باشد.

دکتر "حمیدرضا صبا" افزود: دانشگاه امکان انجام فعالیت آموزشی بالغ بر شش هزار دانشجو در رشته ‏های فنی مهندسی و بین رشته‏ای در راستای استفاده از این پتانسیل بالقوه تمایل وافر و وظیفه دارد تعامل و همکاری همه جانبه ای با شورای محترم شهر به نمایندگی از شهر تفرش داشته باشد، بطوریکه از ظرفیت و توانمندی دانشگاه حداکثر بهره‏ برداری انجام پذیرد.

وی ادامه داد:دانشگاه تفرش در راستای مأموریت دانشگاه نسل دوم، سوم و چهارم، زیر ساخت‏های اولیه در بخش‏های مختلف پژوهشی، مراکز رشد، شرکت‏های دانش‏ بنیان، ارتباط با صنعت را دارا می‏ باشد.

 رئیس شورای اسلامی شهر تفرش نیز در این نشست گفت: این نشست با هدف استفاده از ظرفیت دانشگاه تفرش از جمله اساتید و دانشجویان برای کمک به شورای شهر و شهرداری انجام شده است.

"علی لطفی" افزود: یکی از اولویت های شورای شهر تعامل با شهروندان و مسئولان و گام نهادن در عرصه های کارو فعالیت موفق تراز گذشته است.

 در این نشست مقرر گردید شورای محترم شهر، لیستی از نیازها و مشکلات سطح شهر را در اختیار دانشگاه قرار داده تا حسب مورد در خصوص هر یک در قالب توافق نامه‏‏ هائی زمینه‏ های عملی، تحقق این تعامل و همکاری مهیا و فراهم گردد. در این راستا کارگروه‎‏های مرتبط تشکیل تا به صورت عملیاتی موضوع را پیگیری نمایند.

 ایجاد زمینه‏ های مختلف همکاری بین شورای شهر و دانشگاه تفرش در زمینه‏ ارائه خدمات گسترده آموزشی و کمک آموزشی به بخش‏های مختلف خصوصی و دولتی در قالب برنامه‏ریزی آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت، ارائه فعالیت‏های پژوهشی توسط دانشگاه ، برقراری ارتباط بین صنعت‏گران واحدهای صنفی کوچک با دانشگاه در قالب مراکز رشد. همکاری در خصوص مسائل مربوط به گردشگری با توجه به وجود پتانسیل بالقوه در شهر و منطقه. تقویت برقراری ارتباط با صنعت، اختصاص دفتر  به شورای شهر و انجمن تفرشی ها در دانشگاه تفرش به منظور حضور در جلسات و کارگروه‏های تشکیل شده از مهمترین مصوبات این نشست بود.

 

آخرین ویرایش۱۰ اسفند ۱۳۹۶

نظر شما :