بازارچه خیریه دانشجویی در دانشگاه تفرش گشایش یافت

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۰ کد : ۳۳۵۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۴۵
همزمان با فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری، بازارچه خیریه دانشجویی با عنوان " امید" روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه به همت کانون هلال احمر و امور خیریه دانشگاه تفرش در محل نمایشگاه های دائمی این دانشگاه گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تفرش در حاشیه برگزاری این بازارچه گفت: در این نمایشگاه در 6 غرفه، انواع مواد غذایی، صنایع‌دستی و سوغات تفرش، هفت‌سین، آثار هنری و طراحی و نقاشی کودکان ارائه شده است.


"اعظم عسگری" با بیان اینکه این نمایشگاه هرساله در آستانه عید نوروز به همت دانشجویان این دانشگاه ارائه می‌شود افزود: درآمد حاصل از این نمایشگاه صرف کمک به خانوادههای نیازمندو ایتام شناسی شده توسط هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفرش خواهد شد.


وی ادامه داد: در این بازارچه همچنین غرفه های بازی و سرگرمی، غرفه هلال احمر به منظور انجام تست قند خون و غرفه دستهای مهربان به منظور ارائه نقاشی های کودکان و آرزوهای ایتام و محسنین نیز ارائه شده است.


شایان ذکر است این نمایشگاه تا ۱۵ اسفند برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه تفرش برای بازدید علاقمندان دایر است.

آخرین ویرایش۱۵ اسفند ۱۳۹۶

( ۱ )

نظر شما :