تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه تفرش با شهدای گمنام

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۳ کد : ۳۴۴۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۲۶
به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ فروردین ماه سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه تفرش ، رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، جمعی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه با حضور در یادمان شهدای گمنام داانشگاه به مقام شامخ امام (ره) و شهیدان ادای احترام نمودند.
تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه تفرش با شهدای گمنام

به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین ماه سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه تفرش ، رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، جمعی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ امام (ره) و شهیدان ادای احترام نمودند.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش در این آیین گفت:شهدا به سبب نائل شدن به مقام رفیع شهادت  نسبت به معارف الهی آگاه و از  ارزش و منزلت رفیعی نزد خداوند برخوردار می باشند.

حجت الاسلام دکتر سید" مهدی قاضی زاده" افزود: انسان ها در مقایسه با مقام شهدا از درک و معرفت ناچیزی نسبت به مسائل این دنیا برخوردار می باشند لذا مرگ برای انسانها فتح البابی برای درک معارف الهی است.

در پایان این مراسم مسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تفرش ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های والای امام راحل و شهیدان تجدید میثاق نمودند.

 

 

 

آخرین ویرایش۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

نظر شما :