فراخوان یازدهمین جشنواره سراسری معرفی آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر...

۲۹ آذر ۱۳۹۳ | ۲۲:۳۲ کد : ۳۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۸

فراخوان یازدهمین جشنواره سراسری مصرفی آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه بامواد مخدر، روان گردان ها و پیش سازها

 

دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر در نظر دارد یازدهمین جشنواره سراسری معرفی و انتخاب آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر، روان گردان ها و پیش سازها را برگزار نماید. بدین وسیله از کلیه نویسندگان، مترجمان، محققان، اساتید و دانش پژوهان که از 1392/1/1 لغایت 1393/8/1 در زمینه مواد مخدر، روان گردان ها و پیش سازها آثاری از قبیل پایان نامه، پژوهش، مقاله، تألیف یا ترجمه کتب علمی- آموزشی، داستانی و ... دارند. دعوت می نماید که یک نسخه از اصل اثر به همراه فرم شرکت در جشنواره را حداکثر تا تاریخ سی ام آذر سال جاری به آدرس : تهران خیابان وحید دستگردی، خیابان نفت شمالی، نبش کوچه 12، پلاک 32 طبقه هفتم، دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ارسال نمایند.

قابل ذکر است آثار باید یکی از محورهای مبارزه اعم از پیشگیری اولیه از اعتیاد ، درمان - بازتوانی و صیانت از معتادان بهبود یافته و خانواده آنان، کاهش آسیب، مقابله با عرضه، ابعاد بین المللی، قوانین، پژوهش، اجتماعی کردن امر مبارزه و مشارکت های مردمی، ساختار مدیریت و ارزشیابی فعالیت ها را تحت پوشش قرار دهد. بدیهی است آثار دریافتی توسط هیأت داوران بررسی و به بهترین اثر ها در هر زمینه، طی مراسمی جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

شماره تماس : (021-22901221،22901232)

 

فرم شرکت در یازدهمین جشنواره سراسری معرفی و انتخاب آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر، روان گردان ها و پیش سازها

1-       نام و نام خانوادگی:                                                               2- نام پدر:                                     3- سال تولد:

4-رشته تحصیلی:                               5-میزان تحصیلات:                                          6-کدملی:

7-نشانی:

8-شماره تلفن تماس ثابت و کدشهرستان:                                                        9-پست الکترونیک:

10-شماره تلفن همراه:

11-آدرس و کدپستی:

مایل به شرکت در دهمین جشنواره سراسری معرفی و انتخاب آثار برتر در زمینه کتاب o  ، پژوهش o پایان نامه o مقاله o هستم، ضمناً اثر خود را همراه این فرم نیز ارسال نموده ام.

دریافت فایل مرتبط (دانلود فایل)

آخرین ویرایش۲۹ آذر ۱۳۹۳

نظر شما :